Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

10 grudnia 2013 / 14:55

Nowy numer magazynu "Dziecko" z filmem "Opowieść wigilijna" na DVD

Nowy numer magazynu
Komunikat prasowy

Dziś ukazało się styczniowe wydanie magazynu "Dziecko", które można kupić z wyjątkowym świątecznym filmem - "Opowieścią wigilijną" w gwiazdorskiej obsadzie. Nowy numer pisma ogłasza też konkurs "Twoje dziecko na okładce naszego magazynu" oraz plebiscyt na Najlepsze Produkty Roku dla dzieci i rodziców.

W styczniowym wydaniu miesięcznika "Dziecko" tematem numeru jest partnerstwo w domu - jak rodzice dzielą się obowiązkami, od czego jest mama, a od czego tata. Magazyn prezentuje również przepisy na dania, których w czasie Bożego Narodzenia i Nowego Roku skosztować może nawet niemowlę, sesję mody dziecięcej ze strojami wizytowymi dla maluchów oraz podpowiedzi, dokąd się wybrać na rodzinny wyjazd na narty.

Do numeru dołączony jest specjalny dodatek pt. "Dwulatek" - o tym, jak przetrwać okres buntu dwuletnich maluchów. Na 16 stronach książeczki znalazły się porady, jak reagować na zmienne nastroje dzieci, w co się najlepiej bawić się z dwulatkami i jakimi gadżetami można je zainteresować.

Nowe wydanie magazynu "Dziecko" ogłasza też konkurs "Twoje dziecko na okładce naszego magazynu". O udział w sesji okładkowej pisma mogą się tym razem starać dzieci w wieku od 6 miesięcy do 6 lat.

"Dziecko" rozpoczyna też swój coroczny plebiscyt na Najlepsze Produkty Roku. Czytelnicy pisma mogą w nim wytypować najlepsze ich zdaniem produkty dla dzieci i rodziców w 13 kategoriach, a przy okazji wygrać nagrody!

Szczegóły na temat konkursu i plebiscytu - w najnowszym wydaniu magazynu.

Styczniowe "Dziecko", dostępne w punktach sprzedaży prasy od dziś - 10 grudnia br., można kupić w wersji z filmową "Opowieścią wigilijną" na DVD. W rolach głównych w filmie wystąpili: Jim Carrey, Gary Oldman, Colin Firth, Bob Hoskins i Robin Wright. Cena magazynu z płytą - 19,99 zł.

Wersja podstawowa pisma kosztuje 1,99 zł.

Cyfrowe wydanie "Dziecka" dostępne jest w App Store (na iPada i iPhone'a), sklepie Google Play, na platformie Samsung Apps i na Publio.pl.

Nowy numer magazynu "Dziecko" jest promowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w czasopismach Agory oraz na stronach internetowych grupy Gazeta.pl. Za zakup mediów oraz kreację kampanii odpowiada dział marketingu "Gazety Wyborczej" i Czasopism.

Powrót