Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

4 września 2014 / 13:32

Nowy, lepszy Foch.pl

Nowy, lepszy Foch.pl
Komunikat prasowy

Foch.pl, jeden z najmłodszych serwisów w portfolio Gazeta.pl, zmienia swój wygląd. Witryna ma teraz nowoczesny layout, a użytkownicy znajdą na niej jeszcze więcej artykułów bogato ilustrowanych zdjęciami, rysunkami oraz materiałami wideo.

Foch.pl ma nowy, przejrzysty layout, a co za tym idzie - bardziej portalowy charakter.  W serwisie jeszcze lepiej wyeksponowano artykuły. Foch.pl rozwija się też redakcyjnie - użytkownicy znajdą w nim jeszcze więcej komentarzy do bieżących wydarzeń, wywiadów oraz reportaży. Nie zabraknie również materiałów graficznych i wideo - autorskich zdjęć oraz filmików, a także dobrze znanych czytelnikom rysunków Magdy Danaj.

- Foch.pl to jeden z najciekawszych serwisów Gazeta.pl. Teraz nabiera rozmachu i zmienia się z prostego quasi-bloga w kobiecy portal - mówi Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl. - Nowy wygląd to nowe możliwości - zarówno w prezentowaniu świetnych treści tworzonych przez prawie 20 autorek, jak i w tworzeniu oryginalnych projektów sprzedażowych, które nie tylko dotrą do zaangażowanej społeczności, ale także będą rewelacyjnie wyglądały - dodaje.

Formuła serwisu pozostaje bez zmian. Foch.pl tworzony jest przez autorki, które piszą teksty z własnej perspektywy, bazując na osobistych doświadczeniach. Poruszają ważne dla kobiet tematy, prezentując je w oryginalny i zadziorny sposób. W skład, prowadzonej przez Kasię Nowakowską, redakcji wchodzą m.in. Gosia Tchorzewska, Natalia Sosin, Dominika Węcławek oraz Anna Rączkowska.

 - Nowy wygląd Foch.pl ma sprzyjać lepszej prezentacji naszych tekstów, zwłaszcza tych, z których jesteśmy szczególnie dumne i chcemy je mocniej wyeksponować - jak dobre wywiady czy ciekawe teksty reportażowe. Mamy ich sporo, zarówno w dorobku, jak i w redakcyjnych planach - mówi Kasia Nowakowska, redaktor naczelna Foch.pl. - Projekt graficzny jest ponadczasowy, elegancki i prosty, jak dobra kiecka, która nadaje się na każdą okazję - i do szpilek, i do trampek - wyjaśnia.

Co ważne, odświeżony Foch.pl stwarza jeszcze większe możliwości promocyjne dla reklamodawców. Nowy layout pozwala także lepiej eksponować treści marketingowe.

Foch.pl to serwis lifestylowy z portfolio Gazeta.pl skierowany do kobiet, które w sieci poszukują szczerości i autentyczności. Dzięki swojemu blogowemu i autorskiemu charakterowi zyskał sobie grono wiernych i zaangażowanych czytelników.

Powrót