Komunikat prasowy
Czym tak naprawdę jest feminizm, czy Maja Koman - gwiazda z okładki - jest buntowniczką, jak nie być sztywniakiem i ile par butów może uczynić kobietę szczęśliwą - o tym wszystkim można przeczytać w marcowym numerze magazynu "Wysokie Obcasy Extra", który ukazuje się dziś, 19 lutego br. Wydanie zawiera 141 kuponów rabatowych na zakupy w ponad 4000 sklepów i jest dostępne także z filmem "Zimowa opowieść" na płycie DVD.
Marcowe "Wysokie Obcasy Extra" w tekście "Bank gniewu" analizują, czemu wkurzają nas feministki i czym jest feminizm - przedstawiają jego historię i przesłanie. W wydaniu można również przeczytać o modzie na majsterkowanie i robótki, córce lorda Byrona i jej zasługach dla cyfrowej rewolucji oraz listach Adama Mickiewicza; sprawdzić, jak zrobić dobre selfie i zapoznać się z najnowszymi trendami w modzie. Redakcja magazynu zaprasza w podróż do Las Vegas i do wypróbowania cytrynowych przepisów Marty Gessler. Swoje felietony przygotowali też Zbigniew Mikołejko, Anna Brzezińska i Jan Graf, a Grzegorz Kasdepke wspomina, jak go wychowano.
W magazynie znalazło się ponad 140 kuponów rabatowych ze zniżką do 50 proc. na usługi kosmetyczne lub zakup m.in. ubrań, dodatków, kosmetyków i akcesoriów do wyposażenia wnętrz. Kupony można wykorzystać w weekend 14-15 marca br. w ponad 4000 sklepów internetowych i stacjonarnych w całej Polsce.
Nowy numer "Wysokich Obcasów Extra" jest dostępny w wersji papierowej w Empikach i punktach sprzedaży prasy oraz w wersji cyfrowej - w Publio.pl, sklepie App Store, Amazon Apps i Google Play.
Marcowe wydanie pisma można kupić w wersji z filmem "Zimowa opowieść" na DVD. Film, w którym wystąpili Colin Farrell, Jessica Brown Findlay oraz Russel Crowe, opowiada o cudach, przeplatających się losach i odwiecznej walce dobra ze złem w Nowym Jorku na przestrzeni stu lat.
Cena magazynu z książką i płytą DVD to 29,99 zł.
Nowe wydanie magazynu "Wysokie Obcasy Extra" wspiera kampania promocyjna obejmująca ogólnopolskie stacje telewizyjne, sieć kin Helios, prasę ("Polityka","Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro") i serwisy internetowe (m.in. strony z grupy Gazeta.pl), a także nośniki reklamy zewnętrznej AMS. Kreacje przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.