Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

16 maja 2013 / 15:53

"Nam nie jest wszystko jedno" kampania społeczna "Gazety Wyborczej"

Komunikat prasowy

Lokalne redakcje "Gazet Wyborczej", od 17 maja 2013 r., rozpoczynają kampanię społeczną oraz cykl redakcyjny "Nam nie jest wszystko jedno", w której będą poruszały problemy społeczne ważne dla danego regionu.

"Nam nie jest wszystko jedno" to wspólne motto kampanii społecznych, które w 20 miastach Polski poprowadzą od 17 maja lokalne redakcje "Gazety Wyborczej". W każdym z miast redakcje zorganizują eventy i opiszą różne, istotne dla danego miasta problemy, np.: w Białymstoku - rasizm, Radom walka o szybką kolej do Warszawy, Katowice o tramwaj do południowych dzielnic, Olsztyn, Toruń i Kielce o budżety obywatelskie, a Warszawa stawia pytanie o utworzenie stref bez ciszy nocnej.

- Upominamy się o sprawy ważne, takie, które mają realny wpływ na życie mieszkańców największych miast. "Gazeta" od zawsze o takie sprawy walczyła, ale uważamy, że teraz jest szczególny moment. Lokalni politycy i urzędnicy tracą dziś monopol na wiedzę, o tym, jak powinny się zmieniać nasze miasta, a coraz więcej mają do powiedzenia samorzutnie organizujący się obywatele. Chcemy ich wesprzeć. - mówi Wojciech Bartkowiak, szef redakcji lokalnych "Gazety Wyborczej".

Kampania promocyjna obejmuje; outdoor, rozgłośnie radiowe, plakaty w środkach komunikacji, internet, gazetę "Metro", reklamę na urządzenia mobilne, autobusy oraz eventy w miastach.

Kreację wykorzystane w reklamie zewnętrznej przygotowała agencja "Bardzo".

Powrót