Komunikat prasowy
Lokalne redakcje "Gazet Wyborczej", od 17 maja 2013 r., rozpoczynają kampanię społeczną oraz cykl redakcyjny "Nam nie jest wszystko jedno", w której będą poruszały problemy społeczne ważne dla danego regionu.
"Nam nie jest wszystko jedno" to wspólne motto kampanii społecznych, które w 20 miastach Polski poprowadzą od 17 maja lokalne redakcje "Gazety Wyborczej". W każdym z miast redakcje zorganizują eventy i opiszą różne, istotne dla danego miasta problemy, np.: w Białymstoku - rasizm, Radom walka o szybką kolej do Warszawy, Katowice o tramwaj do południowych dzielnic, Olsztyn, Toruń i Kielce o budżety obywatelskie, a Warszawa stawia pytanie o utworzenie stref bez ciszy nocnej.
- Upominamy się o sprawy ważne, takie, które mają realny wpływ na życie mieszkańców największych miast. "Gazeta" od zawsze o takie sprawy walczyła, ale uważamy, że teraz jest szczególny moment. Lokalni politycy i urzędnicy tracą dziś monopol na wiedzę, o tym, jak powinny się zmieniać nasze miasta, a coraz więcej mają do powiedzenia samorzutnie organizujący się obywatele. Chcemy ich wesprzeć. - mówi Wojciech Bartkowiak, szef redakcji lokalnych "Gazety Wyborczej".
Kampania promocyjna obejmuje; outdoor, rozgłośnie radiowe, plakaty w środkach komunikacji, internet, gazetę "Metro", reklamę na urządzenia mobilne, autobusy oraz eventy w miastach.
Kreację wykorzystane w reklamie zewnętrznej przygotowała agencja "Bardzo".