Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

20 października 2020 / 13:03

"Największe przeboje lat '80,'90,'00" na Instagramie - Radio Złote Przeboje wraz z influencerami zaprasza do zabawy!

Trwa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje pod hasłem "Największe przeboje lat '80,'90,'00". W tym tygodniu do zaplanowanych działań medialnych dołączyła akcja na Instagramie prowadzona z influencerami. Słuchacze i internauci mogą zaprezentować na zdjęciu swój “TOTAL LOOK a'la gwiazda dekady”, zamieszczając ujęcie na swoim profilu albo na Instastory z odpowiednim hasztagiem. Ich stylizacje i fotografie będą komentowane na antenie - od poniedziałku do piątku w porannej audycji Radia Złote Przeboje redakcja wskaże autora najbardziej kreatywnego zdjęcia, a na profilach stacji na Facebooku i Instagramie pojawi się repost fotografii.

Od początku października 2020 r. trwa nowa kampania Radia Złote Przeboje pod hasłem "Największe przeboje lat '80,'90,'00". Na kreacjach reklamowych, które pojawiły się w internecie, prasie i kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach, można zobaczyć prowadzących programy stacji - Odetę Moro i Kamila Baleję w trzech stylizacjach kojarzonych z trzema dekadami muzycznymi.

- Jako @radio_zlote_przeboje fantastycznie bawiliśmy się z @odetamoro i @kamil_baleja w trakcie sesji fotograficznej do kampanii "Największe przeboje lat ’80, 90’ i ’00" – mówią Piotr Jaroszewski i Marcin Tekień z Grupy Radiowej Agory. – Dlatego wspólnie z influencerami postanowiliśmy zaprosić zarówno fanów muzyki, jak i fanów mody z naszych ulubionych dekad do wspólnej zabawy wokół hashtagów #RadioZłotePrzeboje_80_90_00 i #RadioZłotePrzeboje_TotalLook.

Aby dołączyć do zabawy Radia Złote Przeboje, wystarczy wykonać zdjęcie “TOTAL LOOK a'la gwiazda dekady” i zamieścić je na swoim profilu na Instagramie albo na Instastory.
Instagramowe stylizacje na jedną z gwiazd lat '80,'90,'00, opatrzone hasztagiem #RadioZłotePrzeboje_TotalLook i oznaczone @radio_zlote_przeboje, będą codziennie oceniane i komentowane w internecie oraz na antenie przez ekipę porannego programu Radia Złote Przeboje. Zaś najciekawsze zgłoszenia zostaną wyróżnione muzycznymi nagrodami - na zwycięzców czekają głośniki JBL.

Za koordynację współpracy z influencerami odpowiada agencja influencer marketingowa Brandlift.
- Zaproszenie do współpracy z Radiem Złote Przeboje przyjęły Honorata Skarbek, Ewa Szabatin, Sylwia Madeńska i wiele innych fantastycznych osób – dodaje Karina Hertel, Dyrektor Zarzadzająca BrandLift. – Dla nas wszystkich współpraca z mediami Agory jest ciekawym i inspirującym doświadczeniem. Wiemy, że influencer marketing, szczególnie wspierany takimi narzędziami, jak nasze autorskie #HashtagCircle, potrafi być świetną platformą do prowadzenia długoterminowych strategii komunikacyjnych. Dlatego cieszy nas zaufanie Grupy Radiowej Agory i fakt, że postanowiła postawić na sprawdzonych partnerów biznesowych.

Więcej szczegółów na temat Instagramowej akcji, która potrwa do końca października, można znaleźć na zloteprzeboje.pl.

Kampania reklamowa "Największe przeboje lat '80,'90,'00" będzie prowadzona do 19 listopada br. Reklamy Radia Złote Przeboje można zobaczyć na nośnikach AMS, w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube) oraz w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Polityka"). Działania przygotowała Grupa Radiowa Agory, a zdjęcia do reklam wykonali Piotr Haltof & YOUME STUDIO.

W Radiu Złote Przeboje do końca października trwa także również konkurs o nazwie "80, 90, 2000", w którym redakcja sprawdza wiedzę uczestników na temat minionych dekad i utworów granych na antenie. Uważni słuchacze mogą liczyć na podpowiedzi Odety Moro i Kamila Balei dotyczące pytań. Osoba, który udzieli 3 poprawnych odpowiedzi, wygra 2000 złotych.
Szczegóły zabawy są dostępne na zloteprzeboje.pl.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.