Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

17 lipca 2015 / 11:35

"Największe przeboje lat 50." z "Gazetą Wyborczą"

Komunikat prasowy

We wtorek i środę, 21 i 22 lipca br. razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić płyty CD z największymi polskimi przebojami lat 50. w oryginalnych wykonaniach, przygotowane specjalnie z okazji 60. urodzin warszawskiego Pałacu Kultury i Nauki. Natomiast w poniedziałek, 20 lipca br. ukaże się specjalne wydanie tygodnika "Ale Historia" poświęcone 60-leciu powstania PKiN.

Na pierwszej płycie CD, która ukaże się we wtorek, 21 lipca br., znajdą się takie hity polskiej muzyki rozrywkowej lat 50., jak: "Czerwony autobus", "Warszawska piosenka", "Que sera sera" czy "Jak przygoda, to tylko w Warszawie", natomiast na drugiej płycie, którą będzie można kupić w środę, 22 lipca br, pojawią się m.in.: "Budujemy nowy dom", "Serduszko puka w rytmie cza-cza" czy "Warszawa da się lubić".

Partnerami wydania płyt są: Radio Złote Przeboje i Radio Pogoda, które rozegrają na swoich antenach specjalne konkursy dla słuchaczy.

Cena "Gazety Wyborczej" i każdej z płyt to 9,99 zł.

Wydania "Gazety Wyborczej" z płytami CD są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

W wydaniu tygodnika "Ale Historia" w poniedziałek, 20 lipca br. czytelnicy znajdą historię Pałacu Kultury i Nauki, zdjęcia i rysunki PKiN oraz losy jego moskiewskich odpowiedników.

Wydanie tygodnika "Ale Historia" poświęcone PKiN jest promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót