Komunikat prasowy
Myfitness.pl to nowa odsłona największego serwisu o fitnessie w Polsce - Fitness.Sport.pl. Już jutro, 30 listopada br. serwis zmieni logotyp i layout, a także rozpocznie kampanię promocyjną, której twarzami są gwiazdy kojarzone z aktywnym trybem życia. W serwisie znajdą się nowe formaty redakcyjne m.in. testy nowych produktów, treningi i diety gwiazd. Myfitness.pl zaoferuje również nowe rozwiązania dla reklamodawców.
- Stawiamy na fitness rozumiany jako zdrowy styl życia. Nasz serwis to nie tylko kopalnia wiedzy o odżywianiu, treningu i modzie sportowej, ale przede wszystkim mnóstwo sprawdzonych porad motywacyjnych prezentowanych przez nowe, inspirujące osobowości świata fitness. Pokazujemy najnowsze trendy z zakresu zdrowego stylu życia, a wszelkie nowości testujemy, często w naszym zespole redakcyjnym - mówi Marlena Jezierska, dyrektor rozwoju biznesu i marketingu Sport.pl.
- Do projektu zaprosiliśmy ekspertki, które tworzą #myfitnessteam - dzięki nim nasze treści są unikalne, merytoryczne, nowoczesne oraz atrakcyjne dla użytkownika. Pracujemy również nad kontentem wideo oraz aktywną obecnością w mediach społecznościowych.
Start nowej odsłony serwisu, który jest liderem w swojej kategorii w polskim internecie, jest promowany kampanią z gwiazdami - #myfitnessteam tworzą: trenerki Katarzyna Dziurska i Adrianna Palka, Sylwia Nowak - aktorka i piosenkarka, entuzjastka zdrowego stylu życia, Paulina Kuczyńska - blogerka fitnessowa oraz Marlena Ciborowska - twarz serwisu Myfitness.pl, trenerka i redaktorka. Z użytkownikami Myfitness.pl dzielą się sposobami na szczupłą sylwetkę i zdrową dietę oraz zachęcają czytelników do dołączenia do teamu -
http://myfitness.pl/fitness/10,107729,20975374,myfitnessteam-dolacz-do-zespolu-aktywnych-kobiet.html
- Znacząco przyspieszamy działanie serwisu - wczytuje się teraz dwa razy szybciej niż wcześniej. Nowa wersja jest czytelna, nowoczesna, zaprojektowana z myślą przede wszystkim o użytkownikach mobilnych, których mamy coraz więcej - stanowią nawet 50 proc. wszystkich użytkowników serwisu w ciągu miesiąca - dodaje Marlena Jezierska.
Myfitness.pl to największy serwis o fitnessie w Polsce, który odwiedza miesięcznie 1,4 mln użytkowników (UU)*. Myfitness.pl jest także zdecydowanym liderem w mediach społecznościowych - ponad 200 tys. fanów obserwuje profile serwisu na Facebooku, Instagramie i Snapchacie.
Kampania serwisu Myfitness.pl prowadzona jest na stronach grupy Gazeta.pl, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w stacjach radiowych Grupy Agora, a także w kinach sieci Helios. Za działania promocyjne odpowiada zespół marketingu Sport.pl.
* dane własne wydawcy, średnia za styczeń-październik 2016 r.