Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Grupy Agora w 2. kwartale 2021 r.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Grupy Agora w 2. kwartale 2021 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

0,00 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 -0,09%
WIG-MEDIA 0,48%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

12 października 2021 / 12:41

Moto.pl najchętniej czytanym serwisem motoryzacyjnym w Polsce

Moto.pl najchętniej czytanym serwisem motoryzacyjnym w Polsce

Serwis Moto.pl publikuje treści z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także o posiadaczach samochodów, którzy szukają przydatnych informacji związanych z branżą moto. To podejście przyczyniło się do znaczącego wzrostu liczby użytkowników Moto.pl, który dziś jest największym serwisem motoryzacyjnym w Polsce zgodnie z najnowszymi wynikami Mediapanelu.

Moto.pl to medium motoryzacyjne nowej ery, które nadąża za zmieniającym się światem motoryzacji. Serwis poświęcony tej tematyce nie może dziś skupiać się jedynie na testach samochodów - musi także tworzyć unikatowe treści interesujące nie tylko dla fanów motoryzacji, ale przede wszystkim dla użytkowników samochodów.

Krokiem milowym dla naszej redakcji było uświadomienie sobie, że Moto.pl nie jest wąskim serwisem tematycznym skierowanym tylko do fanów motoryzacji – tłumaczy Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl. – To miejsce, które odwiedzają miliony osób nieznających się wcale na samochodach. Nasi czytelnicy interesują się szeroko pojętym lifestylem, lubią podróżować, są coraz bardziej świadomi w kontekście ekologii. Postawienie na to i konsekwentne realizowanie wszystkich działań, zarówno redakcyjnych, jak i reklamowych, pozwoliło nam zostać liderem wśród polskich serwisów motoryzacyjnych – dodaje Korniejew.

Serwis Moto.pl we wrześniu 2021 r. odnotował rekordowe wyniki w badaniu Mediapanel - blisko 5,6 mln jego realnych użytkowników wygenerowało 20,7 mln odsłon.

Do takich rezultatów Moto.pl przyczyniły się także trendy na rynku motoryzacyjnym związane z pandemią, która znacząco wpłynęła na zmianę nawyków konsumenckich. Klienci coraz częściej oglądają samochody w internecie i tam umawiają się na jazdy próbne. Redakcja serwisu Moto.pl postanowiła wykorzystać ten trend i podczas lockdownu uruchomiła format interaktywnego wideo, w którym widz może zapoznać się z samochodem, sprawdzić, ile pali lub co zmieści się do jego bagażnika.

Reklamodawcy docenili stworzony na Moto.pl interaktywny showroom, który pozwala dokładnie zapoznać się z ofertą konkretnych samochodów – wyjaśnia Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Dodatkowo, postawiliśmy też na unikalny kontent, który odpowiada na zapotrzebowanie komunikacyjne naszych partnerów – to m.in. “Studio Biznes”, czyli program motoryzacyjno-biznesowy, cykl “Moto2030”, w którym piszemy o nowoczesnych technologiach w motoryzacji, a także coraz szersza oferta dla branży lifestyle’owej – dodaje Wysocki.

Szczegółowe informacje o ofercie Moto.pl i innych serwisów Gazeta.pl dla klientów można znaleźć na https://reklama.gazeta.pl/.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.