Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2021 r.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2021 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,05 zł

Zmiana[PLN]

-0,9%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,9%
mWIG40 0,15%
WIG-MEDIA 0,54%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 maja 2021 / 13:22

Moto Journey 2021 – webinar Gazeta.pl o rozwiązaniach komunikacyjnych na nowe czasy

Moto Journey 2021 – webinar Gazeta.pl o rozwiązaniach komunikacyjnych na nowe czasy

Gazeta.pl zaprasza marketerów do wirtualnej podróży, podczas której eksperci będą rozmawiać o wyzwaniach stojących przed branżą motoryzacyjną oraz o tym, jak budować skuteczną komunikację na nowe czasy – wszystko w ramach bezpłatnego spotkania online Moto Journey 2021. Wydarzenie rozpocznie się w czwartek, 27 maja br. o godzinie 11.00.

Gazeta.pl organizuje kolejne z serii eksperckich spotkań skierowanych do szerokiej grupy marketerów. Najbliższa rozmowa online dedykowana jest zwłaszcza przedstawicielom branży motoryzacyjnej. Podczas wydarzenia będą oni mogli wysłuchać dyskusji dotyczącej wyzwań stojących przed całą branżą oraz dowiedzą się, jak przekuć w sukces szanse związane z pandemią. W czasie spotkania zaprezentowany zostanie także raport stworzony przez Gazeta.pl na temat sytuacji na rynku motoryzacyjnym po wybuchu pandemii koronawirusa.

Dorota Peretiatkowicz, właścicielka agencji IRCenter, przybliży uczestnikom webinaru wpływ pandemii na różnego rodzaju potrzeby konsumentów, w tym m.in na potrzebę przemieszczania się. Ważnym elementem wydarzenia będzie omówienie wyników badania przeprowadzonego na grupie internautów na zlecenie Gazeta.pl. To autorski, niepublikowany wcześniej raport, którego celem jest zaprezentowanie zmian, jakie zaszły na rynku samochodów po wybuchu pandemii. Najciekawsze wnioski omówi Michał Roszkowski z agencji Minds&Roses. Jednym z gości będzie również Tomasz Korniejew – dyrektor obszaru Moto.pl, który wyjaśni, na czym polega fenomen tego najdynamiczniej rozwijającego się serwisu motoryzacyjnego.

Część wydarzenia zostanie także poświęcona efektywności reklam. Bartłomiej Mączyński – kierownik ds. kampanii efektywnościowych opowie o rozwiązaniach dla branży motoryzacyjnej oraz zaprognozuje, jak będą wyglądać kampanie efektywnościowe w najbliższej przyszłości. Gośćmi specjalnymi spotkania będą Dawid Stawinoga – project manager w Dziale Rozwoju Sieci Dealerskiej, Toyota Motor Poland oraz Tomasz Pyzałka – specjalista ds. komunikacji ŠKODA, którzy z perspektywy marek opowiedzą o branży motoryzacyjnej i jej kondycji oraz wyzwaniach w czasie pandemii. Dyskusję poprowadzi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.

Od początku pandemii minął dopiero i aż rok – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Często mówi się o tym, że pandemia stała się katalizatorem zmian zachowań konsumenckich, także w branży motoryzacyjnej. Sprawdzimy, czy faktycznie tak jest – wszystko w oparciu o nasze autorskie badanie – dodaje Wysocki.

Pandemia uderzyła w świat motoryzacji w sposób do tej pory nieznany – mówi Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl. – Producenci samochodów musieli się zmierzyć z nagłym zatrzymaniem produkcji i całkowitym załamaniem popytu. Miało to również wpływ na media motoryzacyjne. Spojrzeliśmy na ten trudny okres jak na szansę, a to wymagało od nas kreatywności – dodaje Korniejew.

Wydarzenie Moto Journey 2021 odbędzie się 27 maja o godzinie 11.00. Udział w spotkaniu online jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie: https://www.e-webinaria.pl/events/moto-journey-2021/.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.