Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

17 września 2021 / 10:44

„Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane” - Grupa Wyborcza zaprasza na webinar 23 września br.

„Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane” - Grupa Wyborcza zaprasza na webinar 23 września br.

Czy lokalność to nowy, postcovidowy trend? Jakie znaczenie dla marek ma obecnie zaangażowanie lokalnych społeczności? Dlaczego „Wyborcza" rozwija sieć redakcji lokalnych oraz jak ważne są wiadomości lokalne? O tym wszystkim będzie mowa podczas kolejnego webinaru, który organizuje Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl. Podczas spotkania „Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane”, które odbędzie się w czwartek, 23 września br., dane ze specjalnego badania konsumenckiego zrealizowanego przez Wyborcza.pl przedstawią Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego i szef redakcji lokalnych oraz Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej.

Pandemia wpłynęła na zmiany naszych zachowań w wielu dziedzinach życia, m.in. kreując nowy, silny trend, jakim jest moda na lokalność. Badania pokazują, że na znaczeniu zyskała tożsamość lokalna – silniej identyfikujemy się z miejscem, w którym mieszkamy, chętniej wybieramy lokalnych producentów i doceniamy ich wpływ na społeczności.

Zespół Wyborcza.pl przeprowadził badania konsumenckie, które ten trend potwierdzają. Sprawdził też, czego dziś od mediów oczekują czytelnicy.
Specjalny raport z badania zaprezentowany zostanie podczas webinaru „Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane”, który odbędzie się w czwartek, 23 września br. w godz. 14.00-15.00.

Spotkanie poprowadzą Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Wyborczej" i szef redakcji lokalnych oraz Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej serwisu Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej".
Wspólnie z uczestnikami webinaru będą oni szukać odpowiedzi na pytania: czym jest lokalność, dlaczego coraz więcej firm podkreśla tę cechę i jak angażować lokalne społeczności. Wyjaśnią również, dlaczego „Wyborcza" rozwija sieć redakcji lokalnych oraz jak ważne są wiadomości lokalne i jak można na nich zarabiać.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy (zgłoszenia są przyjmowane do 22 września).

Webinar odbędzie się na platformie Clickmeeting (nie wymaga instalacji oprogramowania), a link do niego zostanie przesłany do zarejestrowanych uczestników.

Grupa Wyborcza prowadzi cykl webinarów od listopada 2020 r. Wszystkie wydarzenia koncentrują się wokół nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. Ich celem jest edukacja i inspirowanie rynku dzięki ciekawym rozmowom o branżowych nowościach - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Do tej pory odbyły się spotkania poświęcone m.in. polskiemu i globalnemu rynkowi subskrypcji, ochronie marki w sieci, czyli brand safety, zmianom dotyczącym 3rd party cookies, a także komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet oraz zmianom w nawykach i potrzebach tej grupy celowej.

Grupa Wyborcza to zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach dostępnych za paywallem: Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz Wyborcza.biz, a także w „Gazecie Wyborczej” i „Wysokich Obcasach”, w magazynie „Książki. Magazyn do czytania” oraz w lifestyle’owych magazynach „Wysokie Obcasy Extra”, „Wysokie Obcasy Praca”, w serwisach logo24.pl i magazyn-kuchnia.pl oraz w aplikacji „Gazety Wyborczej”. W portfolio Grupy Wyborcza znajdują się także wydarzenia, m.in. Olsztyn Green Festival czy Co Jest Grane Festival.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.