17 września 2021 / 10:44
Czy lokalność to nowy, postcovidowy trend? Jakie znaczenie dla marek ma obecnie zaangażowanie lokalnych społeczności? Dlaczego „Wyborcza" rozwija sieć redakcji lokalnych oraz jak ważne są wiadomości lokalne? O tym wszystkim będzie mowa podczas kolejnego webinaru, który organizuje Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl. Podczas spotkania „Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane”, które odbędzie się w czwartek, 23 września br., dane ze specjalnego badania konsumenckiego zrealizowanego przez Wyborcza.pl przedstawią Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego i szef redakcji lokalnych oraz Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej.
Pandemia wpłynęła na zmiany naszych zachowań w wielu dziedzinach życia, m.in. kreując nowy, silny trend, jakim jest moda na lokalność. Badania pokazują, że na znaczeniu zyskała tożsamość lokalna – silniej identyfikujemy się z miejscem, w którym mieszkamy, chętniej wybieramy lokalnych producentów i doceniamy ich wpływ na społeczności.
Zespół Wyborcza.pl przeprowadził badania konsumenckie, które ten trend potwierdzają. Sprawdził też, czego dziś od mediów oczekują czytelnicy.
Specjalny raport z badania zaprezentowany zostanie podczas webinaru „Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane”, który odbędzie się w czwartek, 23 września br. w godz. 14.00-15.00.
Spotkanie poprowadzą Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Wyborczej" i szef redakcji lokalnych oraz Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej serwisu Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej".
Wspólnie z uczestnikami webinaru będą oni szukać odpowiedzi na pytania: czym jest lokalność, dlaczego coraz więcej firm podkreśla tę cechę i jak angażować lokalne społeczności. Wyjaśnią również, dlaczego „Wyborcza" rozwija sieć redakcji lokalnych oraz jak ważne są wiadomości lokalne i jak można na nich zarabiać.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy (zgłoszenia są przyjmowane do 22 września).
Webinar odbędzie się na platformie Clickmeeting (nie wymaga instalacji oprogramowania), a link do niego zostanie przesłany do zarejestrowanych uczestników.
Grupa Wyborcza prowadzi cykl webinarów od listopada 2020 r. Wszystkie wydarzenia koncentrują się wokół nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. Ich celem jest edukacja i inspirowanie rynku dzięki ciekawym rozmowom o branżowych nowościach - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Do tej pory odbyły się spotkania poświęcone m.in. polskiemu i globalnemu rynkowi subskrypcji, ochronie marki w sieci, czyli brand safety, zmianom dotyczącym 3rd party cookies, a także komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet oraz zmianom w nawykach i potrzebach tej grupy celowej.
Grupa Wyborcza to zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach dostępnych za paywallem: Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz Wyborcza.biz, a także w „Gazecie Wyborczej” i „Wysokich Obcasach”, w magazynie „Książki. Magazyn do czytania” oraz w lifestyle’owych magazynach „Wysokie Obcasy Extra”, „Wysokie Obcasy Praca”, w serwisach logo24.pl i magazyn-kuchnia.pl oraz w aplikacji „Gazety Wyborczej”. W portfolio Grupy Wyborcza znajdują się także wydarzenia, m.in. Olsztyn Green Festival czy Co Jest Grane Festival.
Powrót