Komunikat prasowy
Wywiad z Haliną Młynkową, artykuł o największych amantach Hollywood i pomysły na wiosenne stylizacje - to znajdą czytelniczki w najnowszym wydaniu "Metra na szpilkach". Magazyn będzie rozdawany w sobotę, 8 marca br., a wydanie cyfrowe można będzie pobrać w sklepach App Store, Google Play, Samsung Apps, Windows Store oraz na Publio.pl. "Metro na szpilkach" jest jednym z 90 projektów prasowych nominowanych do tegorocznej edycji konkursu INMA Awards.
W marcowym numerze "Metra na szpilkach" ukaże się interesujący wywiad z Haliną Młynkową, która opowiada o swojej karierze, nowej płycie i ucieczkach przed paparazzi. Artykuł "Amanci Hollywood" przedstawi najprzystojniejszych gwiazdorów z historii kina, od Rudolfa Valentino do Ryana Goslinga. Magazyn zaprezentuje też najnowsze wiosenne trendy w modzie, pomysły na wiosenny obiad oraz porady, jak wybrać rower i zadbać o skórę po zimie. Dodatkowo czytelniczki znajdą w wydaniu szereg porad konsumenckich, nie zabraknie również rozrywki, rekomendacji kulturalnych czy krzyżówek.
Trzecie wydanie "Metra na szpilkach" ukaże się w objętości 36 stron. Nakład magazynu wyniesie 100 tysięcy egzemplarzy. Jego większość zostanie rozdana przez kolporterów w sobotę, 8 marca br. bezpośrednio do rąk czytelniczek w okolicach galerii i centrów handlowych w największych miastach. Część nakładu będzie również dostępna w wybranych kawiarniach, klubach fitness oraz salonach kosmetycznych i fryzjerskich.
Cyfrowe wydanie "Metra na szpilkach" można będzie pobrać za darmo w sklepach z aplikacjami: na iPady i iPhone'y w App Store, na tablety Samsung w sklepie Samsung Apps, na tablety i smartfony z systemem Android w sklepie Google Play, na tablety i komputery z systemem Windows 8 w Windows Store oraz na platformie Publio.pl w dziale e-prasa.
Wydanie drukowanej i cyfrowej wersji magazynu "Metro na szpilkach" wspierają działania promocyjne prowadzone w dzienniku "Metro", "Gazecie Wyborczej", w portalu MetroMsn.pl i w serwisach portalu Gazeta.pl, sieci kin Helios oraz w stacjach radiowych Agory. Kampanię przygotował Dział Marketingu Czasopism i Prasy Bezpłatnej Agory.