Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,99%
mWIG40 0,24%
WIG-MEDIA -0,3%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
8 listopada 2022 / 10:47
Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Radio TOK FM i Wydawnictwo Agora po raz kolejny znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2022, czyli największego badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się w pierwszej 20. całego zestawienia, a „Gazeta Wyborcza” jest liderem w kategorii Prasa.
W tegorocznej edycji badania Top Marka Gazeta.pl po raz kolejny znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych. O Gazeta.pl pisano m.in. w kontekście finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zbiórki na rzecz Ukrainy organizowanej wraz z PCPM oraz serwisu Ukrayina.pl. W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek portal uplasował się na wysokiej 16. pozycji.
„Gazeta Wyborcza” ponownie została liderem w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym” i „Super Expressem”. W zestawieniu 500 marek „Wyborcza” zajęła 24. miejsce. W analizowanym okresie ukazało się ponad 873 tys. publikacji, w których wymieniony został dziennik, a najwięcej wzmianek o „Wyborczej” pojawiło się w mediach społecznościowych – aż 89%.
Radio TOK FM jest 6. najsilniejszą marką radiową w Polsce, a w całym rankingu TOK FM znalazło się na 131. miejscu.
Do zestawienia Top Marka ponownie trafiło również Wydawnictwo Agora, które zajęło 10. miejsce wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2022 uplasowało się na 328. pozycji.
Top Marka 2022 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby 15. edycji raportu zgromadzono w sumie aż 70 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych), które ukazały się od 1 lipca 2021 do 30 czerwca 2022 r. Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 2 mln tekstów prasowych, 14 mln internetowych oraz 54 mln postów, które ukazały się na ogólnodostępnych profilach na Facebooku, Instagramie, Twitterze i platformie YouTube. Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz PSMM Monitoring & More, realizowanym od 2007 r.
Więcej informacji – w najnowszym numerze „Press”, na Press.pl oraz na stronie Topmarka.eu.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.