Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

24 października 2019 / 16:53

„Marketing Master Class” – wideo wywiady z praktykami marketingu od Gazeta.pl i CPC

„Marketing Master Class” – wideo wywiady z praktykami marketingu od Gazeta.pl i CPC

Na Next.Gazeta.pl można już obejrzeć pierwszą odsłonę wideo pt. „Marketing Master Class – rozmowy z mistrzami polskiego marketingu”, a kolejna pojawi się w serwisie w poniedziałek, 28 października br. To krótkie wywiady z doświadczonymi menadżerami o kondycji polskiej branży marketingowej, które Gazeta.pl zrealizowała z firmą konsultingową CPC.

Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie lekcje, trwające około 10 minut każda. W pierwszym odcinku pt. „Lekcja 1: Marketing – diagnoza. Jak działa marketing w Polsce dzisiaj” praktycy marketingu wskazują najlepsze ich zdaniem polskie marki i odpowiadają m.in. na pytania o społeczne zaangażowanie biznesu. W drugiej odsłonie pt. „Lekcja 2: Czego możemy nauczyć się od mistrzów marketingu. Perspektywa osobista” opowiadają m.in. o żargonie branżowym i swoich błędach, a także podpowiadają, co jest ważne na początku kariery w marketingu.

Rzadko mamy okazję zatrzymać się w biegu i spojrzeć z dystansu na to, co robimy na co dzień. Myślę, że w tych rozmowach to się nam udało – mówi prowadzący rozmowy Grzegorz Markowski, partner w CPC Brand Consultants, firmie, która zajmuje się doradztwem w dziedzinie budowy marek.

W minicyklu „Marketing Master Class – rozmowy z mistrzami polskiego marketingu” swoją wiedzą i spojrzeniem na marketing podzielili się: Anna Jakubowski, Avon General Manager Poland, Natalia Załęcka, dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank, Bartosz Dobrzyński, CMO projektu fintech, Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skoda, Dariusz Maciołek, CMO w BNP Paribas Bank i Michał Sobolewski, do niedawna dyrektor marketingu w Play.

Pierwszy odcinek wideo, zrealizowanego przez dział wideo Gazeta.pl, można już teraz zobaczyć w serwisie Next.Gazeta.pl:
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,25342358,marketing-master-class-odcinek-1-rozmowy-z-mistrzami-polskiego.htmlDrugi odcinek zostanie opublikowany w poniedziałek, 28 października br. – w dniu największego święta polskiej branży reklamowej, czyli wręczenia nagród Effie.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.