Komunikat prasowy
"Szósty zmysł", nowy kwartalnik Agory dostępny na rynku, powstał z myślą o czytelnikach zainteresowanych niewyjaśnionymi zjawiskami i zdarzeniami. Pierwsze wydanie magazynu prezentuje m.in. artykuły o tajemniczych posągach z Wyspy Wielkanocnej i kulisach zamachu na prezydenta USA Johna Fitzgeralda Kennedy'ego, tekst poświęcony tajnikom medycyny chińskiej oraz horoskop na nowy rok astronomiczny.
Kwartalnik "Szósty zmysł", zgodnie ze swoim hasłem "Zobaczyć niewidzialne, poznać nieznane" prezentuje m.in. zagadki natury i niewyjaśnione wydarzenia z historii.
W pierwszym numerze czytelnicy znajdą tekst o telepatii i breatharianizmie - odżywaniu się energią świetlną, podpowiedzi, jak trafić szóstkę w lotto i jak żyć w rytmie kalendarza księżycowego, a także artykuł o tym, czy sprawdzą się przepowiednie o końcu naszej cywilizacji. Magazyn przedstawia także sylwetkę najsłynniejszego polskiego jasnowidza Stefana Ossowieckiego.
- Świat wokół nas pełen jest zjawisk, których nauka nie jest jeszcze w stanie wyjaśnić; są i takie, których genezy i sensu jako ludzkość zapomnieliśmy. Nowy magazyn poświęcony jest tym właśnie tajemniczym i niewyjaśnionym fenomenom - mówią redaktorzy pisma. - Prezentujemy zjawiska ponadzmysłowe, paranormalne i parapsychologiczne, jak również zagadki z przeszłości, tajemnice ludzkiego umysłu, woli i ciała.
Nowy magazyn "Szósty zmysł" przygotował zespół czasopism Agory. Redaktorem naczelnym tytułu jest Ilona Szajkowska, a projekt graficzny opracowała Ewa Żmigrodzka.
Kwartalnik "Szósty zmysł" jest dostępny w punktach sprzedaży prasy i na www.kulturalnysklep.pl od piątku, 30 marca 2012 r. w nakładzie 100 tys. egz., w cenie 8,99 zł.
Wydanie wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych, Radiu Złote Przeboje, na stronach internetowych z grupy Gazeta.pl, a także autopromocja w czasopismach Agory.
Działania i plan mediów przygotował dział marketingu czasopism Agory.