Komunikat prasowy
W internecie można już czytać teksty z "Magazynu Świątecznego" - publicystycznej części sobotniego wydania "Gazety Wyborczej". Dostęp do materiałów, które do tej pory nie pojawiały się w sieci, jest odpłatny - czytelnicy mogą wybrać abonament tygodniowy, 30-dniowy lub roczny.
Na specjalnej stronie serwisu Wyborcza.pl - Wyborcza.pl/magazyn publikowane będą wszystkie artykuły z aktualnego wydania drukowanego w soboty "Magazynu Świątecznego", m.in. eseje, reportaże i felietony poświęcone istotnym, często kontrowersyjnym tematom i zjawiskom społecznym, politycznym, naukowym oraz gospodarczym i sportowym. Są wśród nich wybitne teksty najlepszych dziennikarzy polskich i zagranicznych, pogłębione analizy i komentarze. Część materiałów uzupełniają dodatkowe, multimedialne treści.
Serwis pozwala też sięgnąć do artykułów z poprzednich wydań "Magazynu", którego pierwszy numer w nowej formule ukazał się we wrześniu 2011 r.
Dostęp do "Magazynu Świątecznego" w sieci jest płatny - internauci mogą wykupić abonament na tydzień (koszt 1,99 zł lub 2,46 zł SMS), 30 dni (6,99 zł) i cały rok (39 zł).
- Uruchomienie dostępu internetowego to odpowiedź na potrzeby tych naszych czytelników, którzy nie mają możliwości zakupu drukowanej "Gazety Wyborczej", albo wolą korzystać z jej wersji elektronicznej przez internet - na laptopie czy tablecie - mówi Katarzyna Kolanowska, dyrektor wydawnicza "Gazety Wyborczej". - To także kolejny sposób dostępu do naszych treści, który uruchomiliśmy ostatnio - od początku roku odbiorcy czytają "Gazetę" również na czytnikach Kindle.
"Gazeta Wyborcza" - jako pierwszy dziennik w Polsce - od grudnia 2011 r. jest dostępna na Kindle'u. Dzięki specjalnej aplikacji użytkownicy Kindle'a mogą codziennie otrzymać aktualne wydanie "Gazety" wygodne do czytania i przeglądania.
Treści z "Gazety Wyborczej" są też oferowane w telefonach komórkowych, na smartfonach i tabletach - poprzez specjalne aplikacje oraz lekkie wersje stron, a w internecie - na Wyborcza.pl i formie e-wydania.
Więcej o dostępie mobilnym do treści "Gazety Wyborczej"
Udostępnienie treści z "Magazynu Świątecznego" w internecie będzie promowane w "Gazecie Wyborczej" oraz na Wyborcza.pl i na Gazeta.pl.