Komunikat prasowy
Październikowy numer miesięcznika "Logo" ukaże się w sprzedaży 30 września wraz z prezentem dla czytelników - wydaniem specjalnym pt. "Laptopy", prezentującym 118 modeli komputerów osobistych aktualnie dostępnych na polskim rynku.
W specjalnym wydaniu "Logo" znajdą się opisy 118 laptopów - ich parametry i ceny, a także porady, jak wybrać odpowiedni dla siebie model oraz co lepsze - notebook czy netbook.
Październikowy numer "Logo" zaprezentuje m.in. nową Mazdę 3 MPS, samochody elektryczne, męskie sporty - futbol australijski, ujeżdżanie byków i inne dyscypliny dla twardzieli oraz najmodniejsze fasony dżinsów. Miesięcznik będzie dostępny w punktach sprzedaży prasy od 30 września w cenie 7,90 zł.
Nowe wydanie magazynu będzie wspierać kampania promocyjna prowadzona w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, dzienniku "Metro", czasopismach Agory oraz magazynie "Top Gear", w Radiu TOK FM, ZET, Roxy i Złote Przeboje, na portalach internetowych Agory oraz WP.pl, a także na ekranach CityINFOtv firmy AMS w warszawskim metrze. Reklamy i mediaplan przygotował dział marketingu czasopism Agory.