Komunikat prasowy
Do sierpniowego wydania magazynu "Logo" dołączona zostanie płyta CD z programem NAVIGO 9i - aplikacją do nawigacji satelitarnej. Miesięcznik z dodatkiem ukaże się w sprzedaży 30 lipca.
Płyta CD dostępna razem z "Logo" zawiera program do nawigacji satelitarnej NAVIGO 9i, do korzystania bez ograniczeń czasowych, z najnowszą mapą Polski, planami wszystkich miast i ponad 2 milionami rzeczywistych punktów adresowych. Aplikacja przeznaczona jest do samochodowych urządzeń nawigacyjnych PNA z systemem Windows CE 5.0 oraz telefonów komórkowych z systemem Windows Mobile 5.0/6.0.
Gwiazdą sierpniowego "Logo", widoczną także na okładce numeru, jest Marcin Gortat - magazyn publikuje artykuł o polskim koszykarzu pt. "Nasz człowiek w NBA". Czytelnicy znajdą w wydaniu także m.in. przegląd 323 rzeczy, które warto mieć, prezentacje modnych letnich butów, krótkich spodni i bawełnianych bluz, a także wybór telewizorów z dostępem do internetu.
Magazyn będzie dostępny w sprzedaży od 30 lipca w cenie 7,90 zł.
Numer wspiera kampania promocyjna w prasie (w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, dzienniku "Metro", czasopismach Agory oraz magazynach "Newsweek", "Top Gear", "Auto Świat", "Focus"), radiu (Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy oraz RMF FM), w internecie (serwisy z Grupy Gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS - m.in. w wagonach warszawskiego metra. Miesięcznik będzie też dodatkowo eksponowany w punktach sprzedaży prasy sieci: InMedio, Kolporter, Ruch i Empik. Kampanię przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan - dom mediowy Starlink.