Komunikat prasowy
Czytelnicy "Logo" mogą sięgnąć do cyfrowej wersji miesięcznika, która od numeru styczniowego dostępna jest również dla użytkowników iPhone'ów.
Wydanie jest w pełni dostosowane do wielkości i możliwości urządzenia. Oprócz treści prezentowanych na łamach papierowej wersji, cyfrowe "Logo" zawiera dodatkowe materiały - m.in. filmy i galerie zdjęć.
Aplikacja "Logo" na urządzenia z systemem iOS została przygotowana w nowej wersji, dzięki czemu jest uniwersalna i pozwala na czytanie magazynu zarówno na iPhone'ach, jak i iPadach. Można ją
pobrać z App Store od 20 grudnia.
Pierwszy numer, dzięki specjalnej promocji, użytkownicy smartfonów Apple'a mogą pobrać bezpłatnie. Kolejne wydania "Logo" będzie można kupić w cenie 1,79 euro za egz. lub zamówić prenumeratę magazynu na miesiąc, kwartał, półrocze lub rok. Zamawiający "Logo" w sklepie App Store otrzymają magazyn jednocześnie na iPada i iPhone'a.
Nową aplikację "Logo" przygotował zespół graficzny czasopism we współpracy z cyfrowym działem wydawniczym Agory.