Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
26 kwietnia 2018 / 15:20
W najnowszym wydaniu miesięcznika „Logo”, które ukaże się na rynku już jutro - w piątek, 27 kwietnia br., czytelnicy znajdą pierwszą odsłonę plebiscytu na najlepiej ubranego Polaka 2018 roku. Wśród nominowanych w kategorii Sport znaleźli się m.in. Adam Nawałka, Robert Lewandowski i Andrzej Wrona. W numerze ponadto m.in. dodatek weselny i test rowerów hybrydowych.
Majowe wydanie „Logo” rozpoczyna wielki plebiscyt miesięcznika na najlepiej ubranego Polaka 2018 roku połączony z poradnikiem dress code’u dla mężczyzn. W numerze znalazła się jego pierwsza odsłona, w której prezentowany jest styl sportowy i nominowani w kategorii Sport. W każdym kolejnym numerze redakcja będzie prezentować inny styl (outdoorowy, casualowy, smart casual, biznesowy i formalny) i kandydatów w danej kategorii.
Wybór zwycięzcy plebiscytu będzie zależeć do kapituły, w skład której wejdą przedstawiciele redakcji magazynu oraz przedstawiciel sponsora – firmy Tissot Polska. Swoje głosy będą mogli również oddać czytelnicy, dla których przygotowano atrakcyjne nagrody. Więcej o plebiscycie: Najlepiejubranipolacy.pl
Ponadto w majowym numerze „Logo” znalazł się także 40-stronicowy dodatek weselny, w którym znalazły się porady na temat oświadczyn, organizacji imprezy, alkoholi i oczywiście - stroju pasującego do tak wyjątkowej okazji. Na okładce wydania znalazł się muzyk Krzysztof Zalewski, z którym o artystycznym dojrzewaniu rozmawia Kuba Dobroszek. Tematem numeru są rowery hybrydowe - redakcja proponuje test sprzętu i przegląd akcesoriów. W wydaniu czytelnicy znajdą także m.in. ranking najlepszych polskich hoteli, propozycje gadżetów, które warto zabrać na majówkę i spis niezbędnych akcesoriów na żagle.
Najnowsze wydanie miesięcznika „Logo” będzie dostępne w sprzedaży od piątku, 27 kwietnia br. w cenie 9,99 zł.
Majowy numer „Logo” jest promowany w prasie (czasopisma Agory), w internecie (serwisy Gazeta.pl) oraz w radiu (radiostacje Agory) i w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował dział marketingu pionu Czasopisma Agory.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.