Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,80 zł

Zmiana[PLN]

0,51%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,51%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 czerwca 2018 / 13:40

Lipcowy numer miesięcznika „Ładny Dom” – wyjątkowe projekty domów i konkurs urodzinowy

Lipcowy numer miesięcznika „Ładny Dom” – wyjątkowe projekty domów i konkurs urodzinowy

W najnowszym wydaniu miesięcznika „Ładny Dom”, które jest już dostępne na rynku, redakcja prezentuje wyjątkowe domy: efektowny ceglany dom na Śląsku i prefabrykowany dom pasywny na Pomorzu, a także szereg projektów domów jednopoziomowych. W dalszym ciągu trwa również urodzinowy konkurs miesięcznika, w którym można wygrać materiał na pokrycie dachu.

Redakcja „Ładnego Domu” kontynuuje wyjątkowy konkurs z okazji 20. urodzin miesięcznika. Czytelnicy, którzy pokażą na zdjęciu, jak magazyn towarzyszy im w trakcie budowy, w domu, mieszkaniu lub na tarasie, będą mogli wygrać materiał na pokrycie dachu z laminowanego gontu bitumicznego od firmy TechnoNICOL. Zdjęcia można wysyłać na adres 20lecie_ladnydom@agora.pl

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć w lipcowym numerze „Ładnego Domu”.

Ponadto, w najnowszym wydaniu miesięcznika redakcja podpowiada m.in., jak zamontować drzwi wewnętrzne, jak pozbyć się szkodników z ogrodu i jak zamontować termoizolację w systemach ociepleń. W numerze znalazły się również informacje na temat wyboru ważnych elementów domu m.in. nowoczesnych okien, oszczędnego podgrzewacza wody czy modnych betonowych nawierzchni do ogrodu.

Najnowszy numer „Ładnego Domu” jest dostępny w sprzedaży od wtorku, 12 czerwca br. w cenie 9,99 zł.

Wydanie wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory), w prasie (czasopisma Agory, „Co Jest Grane 24”), w internecie (serwisy Gazeta.pl, Facebook, e-wydanie katalogu ARCHIPELAG), w kinach sieci Helios oraz w punktach sprzedaży prasy. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Powrót