Komunikat prasowy
Czytelnicy miesięcznika "Ładny Dom" wraz z kwietniowym wydaniem otrzymają numer specjalny pt. "Ładny Ogród". Rusza także akcja "MĄDRY BUDUJE 2 x LEPIEJ". Nowy numer magazynu trafi do sprzedaży 17 marca.
W ubiegłym roku akcja "Mądry buduje lepiej" zachęcała czytelników miesięcznika do budowania tanich w eksploatacji domów o podwyższonym standardzie energetycznym. W tym roku organizatorzy akcji zamierzają przekonać inwestorów, że opłaca się budować domy co najmniej dwa razy lepiej niż pozwalają na to przepisy.
Współorganizatorem działań pod hasłem "Mądry buduje 2 x lepiej" jest mBank, a partnerami -
Rekuperatory.pl, Vaillant, Grohe, Rockwool oraz Velux. Patroni medialni to:
GazetaDom.pl, "Gazeta Dom" oraz Radio TOK FM.
Czytelnicy, którzy chcą wziąć udział w akcji "Ładnego Domu", powinni przesłać do redakcji kupon zgłoszeniowy zamieszczony w czasopiśmie. Dla uczestników programu przygotowane zostały specjalne oferty promocyjne w mBanku, zmieniające się w cyklach miesięcznych, a także dodatkowe rabaty na zakupy produktów partnerów projektu. Akcja potrwa do 15 stycznia 2010 roku.
W kwietniowym numerze "Ładnego Domu" czytelnicy przeczytają m.in. o pokryciach dachowych, zaletach i wadach drewnianych i plastikowych okien, o posadzce układanej na ogrzewaniu podłogowym oraz zobaczą przegląd baterii kuchennych i łazienkowych.
Do całego nakładu miesięcznika zostanie dodane wydanie specjalne pt. "Ładny Ogród" zawierające wiele porad i pomysłów na urządzenie ogrodu. Są wśród nich przykłady oryginalnych rozwiązań z prywatnych posesji - np. ogrodowe budowle, kolorowe nawierzchnie i malownicze oczka wodne. W wydaniu znajdują się też informacje, jak pielęgnować rośliny i ułatwić sobie prace w ogrodzie.
Numer ukaże się w sprzedaży 17 marca br. w cenie 6,90 zł.
Kwietniowe wydanie magazynu będzie promowane w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory), telewizji (m.in. TVN, TVN24, TVN Style, Polsat, TVP 1, TVP2), Radiu TOK FM, na portalu internetowym
Gazeta.pl. Spoty reklamowe przygotowało studio Badi Badi, media zaplanował dom mediowy Starlink.