Informacja prasowa
Celem plebiscytu organizowanego od 2007 roku jest wyłonienie najciekawszego młodego polskiego kucharza. Czerwcowe wydanie magazynu "Kuchnia" ukaże się na rynku 20 maja 2014 r. ze specjalnym dodatkiem "Muffinki słodkie i wytrawne".
Spośród kucharzy zgłaszających się do plebiscytu, redakcja miesięcznika "Kuchnia" wybierze 12 półfinalistów. Ich sylwetki wraz z przepisami na ich popisowe dania zostaną przedstawione na stronie www.magazyn-kuchnia.pl. Czytelnicy "Kuchni" będą mieli możliwość zagłosowania na najlepszego kandydata i wyłonią 3 finalistów konkursu. Podczas gali, w trakcie gotowania na żywo, jury konkursu, w skład którego wejdą m.in. Anna Wrońska, redaktor naczelna "Kuchni", Tessa Capponi-Borawska, felietonistka miesięcznika oraz Kucharz-Odkrycie Roku 2013, Adam Adamczak, wyłoni zwycięzcę, Kucharza Roku 2014. Nagrodą redakcji dla zwycięzcy jest stała rubryka w magazynie "Kuchnia", której gospodarzem będzie on przez cały rok 2015. Partnerami konkursu są: serwis Gastronauci.pl oraz Akademia Kulinarna Whirlpool.
Tematem okładkowym czerwcowej "Kuchni" są lody. Czytelnicy dowiedzą się, jak przygotować francuską i filadelfijską bazę lodową oraz jak zrobić lody o różnych smakach w oparciu o przepisy podstawowe. Redakcja poleci też ciekawe przepisy na ciasta i przekąski z truskawkami, a w rubryce Liga Mistrzów zaprezentuje sylwetkę i przepisy Agaty Wojdy, szefowej kuchni warszawskiej restauracji Opasły Tom Agnieszki i Marcina Kręglickich. Przy okazji Dnia Dziecka oraz Dnia Ojca czytelnicy będą mogli przeczytać, co znani szefowie kuchni gotują dla swoich dzieci - i że gotują razem z nimi. Magazyn "Kuchnia" przedstawi też sylwetkę pierwszego znanego gastroturysty - Edmunda Saillanta Curnonsky'ego oraz zaprosi do zwiedzania lubuskich winnic i na kulinarną wyprawę do Paryża.
W cyfrowych wydaniach dostępnych w App Store i Google Play znalazły się dodatkowe zdjęcia oraz dodatek ,,Muffinki słodkie i wytrawne".
Miesięcznik "Kuchnia" z 32-stronicowym dodatkiem z przepisami na muffinki kosztuje 9,99 zł.
Czerwcowa "Kuchnia" będzie promowana w internecie (serwisy Grupy Gazeta.pl), stacjach radiowych Agory (Radio Złote Przeboje, Radio TOK FM, Rock Radio) oraz w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory). Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada dział marketingu pionu Czasopism i Prasy Bezpłatnej Agory.