Komunikat prasowy
W środę i czwartek, 18 i 19 sierpnia razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić dwuczęściowy "Samochodowy atlas Polski" w skali 1:250 000.
Książka "Polska. Atlas samochodowy w dwóch częściach" została opracowana z wykorzystaniem najnowszych informacji z terenu i stanowi dokładną informację o szlakach drogowych w Polsce. Atlas dzieli się na dwie części: w środę, 18 sierpnia ukaże się wydanie "Polska północna i Warszawa", a dzień później - "Polska południowa i Warszawa".
Atlas prezentuje bogatą sieć drogową, na którą składają się drogi szybkiego ruchu, główne, drugorzędne oraz lokalne, a także elementy organizacji ruchu, np. tunele, przełęcze, strome spadki dróg oraz "czarne punkty" i fotoradary. W wydaniu podane są odległości drogowe w kilometrach, numery dróg krajowych, wojewódzkich i międzynarodowych; mapy zawierają również oznaczenia granic państw, województw, powiatów, miast oraz parków narodowych i krajobrazowych.
Cena "Gazety Wyborczej" i każdego z atlasów - 7,99 zł.
Wydania "Gazety" z dodatkami wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (stacje ogólnopolskie oraz tematyczne), internecie (Gazeta.pl) oraz autopromocja w "Gazecie Wyborczej", jej dodatkach oraz bezpłatnym dzienniku "Metro". Kreację kampanii przygotowała agencja JiS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.