Komunikat prasowy
Jak zrobić kolorowe drinki i bezalkoholowe koktajle, a także jak wyposażyć domowy barek - takie wskazówki znalazły się w serii 3 książek, które będą dostępne z "Gazetą Wyborczą" we wtorek 24 stycznia, środę 25 stycznia i w czwartek 26 stycznia 2012 r. .
Jako pierwszy z "Gazetą" ukaże się przewodnik "Koktajle alkoholowe", który prezentuje 95 sprawdzonych przepisów na drinki, opatrzonych kolorowymi zdjęciami wszystkich koktajli.
Następne wydanie to "Shoty" - książka zawierającą 95 receptur na różnego rodzaju shoty.
Oba przewodniki podają charakterystykę większości likierów i wódek oraz praktyczne porady, m.in. z czego powinno się składać wyposażenie barku koktajlowego.
W ostatniej książce pt. "Koktajle bezalkoholowe"- wydanej w czwartek, 26 stycznia - znajdą się przepisy na wyśmienite koktajle bezalkoholowe. To świetna alternatywa dla tych, którzy nie mogą bądź nie lubią spożywać alkoholu.
Cena "Gazety Wyborczej" i każdej z książek to 8,99 zł.
Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.