Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


33/2020 Szacunki skonsolidowanych wyników operacyjnych Grupy Agora za 2 kwartał i pierwszą połowę 2020 r.

KOMUNIKATY GIEłDOWE, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

33/2020 Szacunki skonsolidowanych wyników operacyjnych Grupy Agora za 2 kwartał i pierwszą połowę 2020 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

4,43 zł

Zmiana[PLN]

-0,23%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,23%
mWIG40 -2,03%
WIG-MEDIA -0,73%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 października 2020 / 09:15

„Książki. Magazyn do czytania” z Joanną Bator na okładce w sprzedaży od 20 października br.

„Książki. Magazyn do czytania” z Joanną Bator na okładce w sprzedaży od 20 października br.

Czy nasza cywilizacja właśnie się kończy? Dlaczego laureat tegorocznej Nagrody Nike Radek Rak nie czyta Heideggera? Jaki jest przepis na idealną książkę dla dzieci?  Odpowiedzi na te pytania pojawią się w wywiadach, esejach, recenzjach i opisach premier książkowych dostępnych w nowym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania”. Numer ukaże się w punktach sprzedaży prasy we wtorek, 20 października br. i będzie dostępny z bezpłatną wysyłką na stronie Prenumerata24.pl.   

Tematem przewodnim październikowych „Książek. Magazynu do czytania” są korzenie – prawdziwe i wymyślone, pożądane, niechciane, osobne, wspólne, idealizowane i wyparte. Ich znaczenie mocno podkreśla bohaterka okładki –  Joanna Bator, która w rozmowie z Natalią Szostak i Juliuszem Kurkiewiczem opowiada  o własnej  genealogii, będącej punktem wyjścia do jej nowej powieści „Gorzko, gorzko” (premiera 25 listopada br.). Prócz tego pisarka prezentuje  czytelnikom „Książek” premierowe opowiadanie „Ucieczka niedźwiedzicy”. Temat korzeni porusza również Katarzyna Wężyk, która –  odwołując się do książek „Ludowa historia Polski” Adama Leszczyńskiego i „Bękarty pańszczyzny” Michała Rauszera – opowiada o hańbie polskiego niewolnictwa.

W najnowszym numerze dwumiesięcznika będzie można przeczytać także m.in. tekst Ryszarda Koziołka o tym, co dziś możemy wyczytać z obchodzącego właśnie 40. rocznicę wydania „Imienia róży” Umberta Eco, rozważania Katarzyny Boni o zbliżającym się końcu naszej cywilizacji i Marcina Wichy o podejrzanej pandemicznej potrzebie odcięcia się Polaków od złej cywilizacji, by żyć zgodnie z naturą. W „Książkach. Magazynie do czytania” czytelnicy znajdą też artykuł Adriany Rozwadowskiej o realnym socjalizmie w Dolinie Krzemowej, wywiad Wojciecha Orlińskiego z autorem bestsellerowych powieści kryminalnych Jo Nesbø oraz rozmowę Michała Nogasia z laureatem tegorocznej Nagrody Literackiej Nike Radkiem Rakiem.  

Wydane w październiku „Książki. Magazyn do czytania” przedstawią również recenzje najgłośniejszych literackich nowości, przegląd m.in. najlepszych kryminałów tej jesieni oraz rozwiązanie konkursu „Gazety Wyborczej” i platformy Netflix na najlepsze, nowe zakończenie „W głębi lasu” – bestsellerowej powieści Harlana Cobena i opartego na niej serialu. W wydaniu nie zabraknie również poleceń nowości dla dzieci i młodzieży w stałym dodatku dwumiesięcznika – „Książki dla Dzieci i Młodszych Dorosłych”, w którym znajdzie się także obszerna rozmowa z Aleksandrą i Danielem Mizielińskimi, autorami międzynarodowych bestsellerów dla dzieci, w tym „Map”, które osiągnęły na świecie nakład 3 mln egzemplarzy.     

Wydanie 5/2020 „Książek. Magazynu do czytania” wraz ze stałym dodatkiem „Książki dla Dzieci i Młodszych Dorosłych” liczy aż 134 strony. W punktach sprzedaży prasy numer będzie dostępny od 20 października br., w cenie 15,99 zł, a na stronie Prenumerata24.pl można zamówić go z bezpłatną dostawą do domu. Wydanie będzie mieć też wersję cyfrową dostępną na Publio.pl oraz w serwisie Wyborcza.pl/książki    

Magazyn można zamówić w ramach rocznej prenumeraty w wyjątkowej cenie 59,95 zł – szczegóły oferty znajdują się tutaj.    

Numer wspiera promocja w prasie, radiu, internecie, a także autopromocja. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.      

Więcej informacji o działalności „Książek. Magazynu do czytania” znaleźć można na popularnych profilach dwumiesięcznika: na Facebooku (ponad 50 tysięcy obserwujących), Instagramie (ponad 13 tysięcy obserwujących) oraz w cotygodniowym, popularnym  Booksletterze (Wyborcza.pl/newslettery). Co więcej, w ramach współpracy magazynu z „Gazetą Wyborczą” oraz Audioteką co wtorek powstają prowadzone przez Michała Nogasia audycje literackie w „Radiu Książki”, w którego archiwum jest już ponad 120 rozmów. Słuchać ich można na stronie: Wyborcza.pl/książki.    

 

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.