Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Papa Diego otwarte w Forum Gdańsk

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR), GASTRONOMIA

Papa Diego otwarte w Forum Gdańsk

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,55 zł

Zmiana[PLN]

-0,47%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,47%
mWIG40 -0,59%
WIG-MEDIA -0,21%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 września 2011 / 11:31

"Książki. Magazyn do czytania" - numer drugi



Komunikat prasowy Zbigniew Mikołejko piszący o fenomenie sagi "Gra o tron", Umberto Eco o spiskach i Krzysztof Varga o seksownych SS-manach - to propozycje z nowego numeru "Książek. Magazynu do czytania". Drugie wydanie wyjątkowego magazynu "Gazety Wyborczej", ukazujące się dziś na rynku, ma też swoją wersję na iPada.

Agora wydała drugi numer magazynu o książkach. W wydaniu - redagowanym przez dział kultury "Gazety Wyborczej" pod kierownictwem Pawła Goźlińskiego - można przeczytać m.in o literaturze polskiej i światowej (np. unikatowy przegląd "50 książek, które właśnie czyta świat" - nie przetłumaczonych jeszcze na polski), o zjawiskach we współczesnej kulturze (np. artykuł Włodzimierza Kalickiego "Borgiowie wracają z piekła"), wywiad z Umberto Eco, teksty Adama Wajraka, Mariusza Szczygła, Witolda M. Orłowskiego, Jana Gondowicza i wiele innych. Magazyn liczy 76 stron. Na okładce znalazł się rysunek Piotra Leśniaka przedstawiający Jeremy'ego Ironsa, wcielającego się w rolę papieża Aleksandra VI w serialu telewizyjnym "Rodzina Borgiów". Wydanie ukazało się dziś - we wtorek, 13 września br. w samodzielnej sprzedaży w nakładzie 70 tys. egz. i w cenie 9,99 zł. Numer można kupić w punktach sprzedaży prasy, księgarniach sieci Empik i nawww.kulturalnysklep.pl .

Nowe wydanie "Książek. Magazynu do czytania" pojawi się też w internetowym sklepie AppStore w wersji na iPada, która będzie dostępna odpłatnie (1,59 euro). To kolejna aplikacja "Gazety Wyborczej" na tablet firmy Apple - we wrześniu ub.r. w AppStore miał swoją premierę numer "Wysokich Obcasów Extra", który był pierwszym polskim wydaniem magazynu dostępnym na iPadzie.

Drugie wydanie "Książek" w wersji papierowej i na iPada wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach radiowych, internecie oraz w autopromocji w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Trwa także akcja "Czytamy w Polsce", którą prowadzą "Gazeta Wyborcza", "Metro" i Radio TOK FM. W internecie działa specjalny serwis poświęcony akcji i magazynowi "Książki" -www.wyborcza.pl/ksiazki .

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.