Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

14 maja 2008 / 07:38

Książka "Zrób to w Warszawie! Do it in Warsaw!" Już jutro w sprzedaży

Książka
Komunikat prasowy

Przejedź się autobusem z pętli do pętli, wypij kawę przy stoliku z najlepszym widokiem, wyrusz tropem różu, zjedź ciastko w szalecie lub rybkę na statku... Książka "Zrób to w Warszawie! Do it in Warsaw!", polsko-angielski alternatywny przewodnik "Gazety Co Jest Grane" po Warszawie, ukaże się 15 maja.

"Zrób to w Warszawie! Do it in Warsaw" to nietypowy, trochę zwariowany i bardzo subiektywny przewodnik po Warszawie. Zawiera opisy najciekawszych, niestandardowych miejsc i zakamarków, a także propozycje miejskich aktywności. W książce znajdą się też teksty o Warszawie widzianej oczami ludzi kultury, artystów, aktywistów z organizacji pozarządowych, którzy kształtują pozytywny wizerunek miasta, autorstwa m.in. Agaty Passent, Bogny Świątkowskiej, Macio Morettiego, Vienia i wielu innych.

W przewodniku pojawią się informacje, jak spędzić czas w Warszawie - co zjeść, gdzie się bawić, gdzie kupić atrakcyjną pamiątkę, w którym teatrze zobaczyć dobry spektakl, a które miejsca lepiej omijać szerokim łukiem. To Warszawa, którą dziennikarze stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej" odkrywają codziennie.

Książkę napisali Agnieszka Kowalska i Łukasz Kamiński, dziennikarze stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", a wydała Agora SA (format 165 x 216 mm, 272 strony).

Spotkania z autorami:

16 maja (piątek) o godz. 16 - podczas 52. Międzynarodowych Targów Książki, Warszawa.

16 maja (piątek) o godz. 20 - Klub Chłodna 25 (róg Żelaznej), Warszawa (wstęp bezpłatny).

Partnerzy projektu: Vattenfall, Olympus, Miasto Stołeczne Warszawa, mama studio.

Patroni medialni: Radio TOK FM, oraz portal Gazeta.pl/warszawa.

Książka będzie promowana w telewizji (MTV Polska, TVP Warszawa), radiu (TOK FM, Antyradio, Radio PiN), prasie (autopromocja w stołecznych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Gazety Co Jest Grane" oraz "Metra"), internecie (Gazeta.pl/warszawa) oraz na outdoorze (billboardy na terenie Warszawy).

Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", spot radiowy wyprodukowało Jasiński/Stadnicki Advertising, a media zaplanowała Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe i Starlink.

Powrót