Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Grupy Agora w 2. kwartale 2021 r.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Grupy Agora w 2. kwartale 2021 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

0,00 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0,57%
WIG-MEDIA 0,17%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

2 września 2021 / 15:47

Krzysztof Beniowski szefem biznesu e-commerce w Gazeta.pl

Krzysztof Beniowski szefem biznesu e-commerce w Gazeta.pl

We wrześniu 2021 r. do zespołu Gazeta.pl powrócił Krzysztof Beniowski, który objął stanowisko szefa biznesu e-commerce. Jest odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii portalu w tym zakresie, m.in. za marketplace Avanti24.pl.

- Wracam do Gazeta.pl po krótkiej, zaledwie trzyletniej przerwie, ale czas ten okazał się dla portalu okresem wielkiego skoku w zakresie e-commerce. Efektywny i atrakcyjny marketplace czy nowatorskie rozwiązania na Moto.pl to wyróżniki portalu i rozwiązania bardzo chętnie szukane obecnie przez klientów z wielu branż. Cieszę się, że będą mógł rozbudowywać ofertę Gazeta.pl ze świata e-commerce wraz ze świetnym zespołem fachowców - mówi Krzysztof Beniowski, nowy szef biznesu e-commerce w Gazeta.pl. 

Krzysztof Beniowski na stanowisku szefa biznesu e-commerce zastąpił Mariolę Kucharską, która zakończyła współpracę z Agorą. 

Przez ostatnie trzy lata Krzysztof Beniowski pracował w Agencji Whites, gdzie jako Head of SEO zarządzał zespołem analityków i programistów. Wcześniej przez 10 lat współpracował z Agorą - odpowiadał m.in. za budowę i rozwój sieci reklamowej AdPlayer, rozwój produktu reklamowego portalu Gazeta.pl i zarządzanie zespołami handlowymi w segmencie Internet. Przez 7 lat był szefem grupy roboczej ds. reklamy wizerunkowej działającej w ramach IAB Polska. Karierę rozpoczynał w biurze reklamy Onet.pl, gdzie odpowiadał m.in. za promocję i sprzedaż produktów reklamowych SEM. 

Gazeta.pl mocno stawia na rozwój innowacyjnych rozwiązań w swojej ofercie. W odpowiedzi na nową, pandemiczną rzeczywistość i wykorzystując zmiany nawyków konsumentów, na Moto.pl stworzony został wirtualny showroom, pozwalający na oglądanie samochodów bez wychodzenia z domu. Metamorfozę przeszedł także serwis Avanti24.pl, który stał się marketplacem, gdzie zakupy idą w parze z angażującymi treściami. Gazeta.pl w e-commerce wykorzystuje także interaktywne formy wideo, np. „Click2Shop”, czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.