Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

19 lutego 2021 / 16:08

Komunikacja miejska w dobie pandemii – raport „Gazety Wyborczej” w ramach projektu „Zawsze po drodze - w przyszłość z transportem publicznym”

Komunikacja miejska w dobie pandemii – raport „Gazety Wyborczej” w ramach projektu „Zawsze po drodze - w przyszłość z transportem publicznym”

„Zawsze po drodze - w przyszłość z transportem publicznym” to projekt „Gazety Wyborczej”, która wraz z partnerami inicjatywy stawia sobie za cel odbudowanie nadszarpniętego nieprawdziwymi i niepotwierdzonymi informacjami wizerunku transportu publicznego w trakcie trwania pandemii. Zwłaszcza, że badanie przeprowadzone w ramach projektu wskazało, że Polacy w dobie COVID-19 boją się podróżować komunikacją miejską i nie chcą wracać do tej formy przemieszczania się nawet po jej zakończeniu. Od grudnia ub.r do marca br., na łamach „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.biz ukazują się artykuły poświęcone temu tematowi. Dziś, 19 lutego br. ruszyła druga, lokalna część projektu w ramach której odbędą się debaty w największych polskich miastach.

Pandemia koronawirusa wywarła ogromny wpływ na sposób poruszania się w miastach. Obawa przed zamkniętymi przestrzeniami sprawiła, że dramatycznie spadła liczba użytkowników komunikacji publicznej, mimo iż dostępne badania naukowe wskazują niskie ryzyko zakażenia w autobusach, tramwajach, pociągach czy samolotach przy przestrzeganiu podstawowych zasad bezpieczeństwa.  

Aby zrozumieć, dlaczego tak się dzieje w ramach projektu „Zawsze po drodze - w przyszłość z transportem publicznym” „Gazeta Wyborcza” zapytała mieszkańców największych polskich miast, jak zmieniły się ich nawyki związane z komunikacją. 

Badanie to zostało przeprowadzone przez Otawa Group w pierwszej połowie lutego br. poprzez realizację wywiadów z 350 dorosłymi deklarującymi, że przed okresem pandemii korzystały z transportu publicznego parę razy w tygodniu lub częściej. Z badania wynika, że choć Polacy lubią podróżować transportem publicznym, uważają go za niezbyt bezpieczny środek przemieszczania w trakcie pandemii. Wielu z nich deklaruje nawet, iż nie powróci do tego sposobu przemieszczania się nawet po zakończeniu epidemii COVID-19. 

Projekt „Zawsze po drodze - w przyszłość z transportem publicznym” ma za zadanie pomoc w odbudowaniu nadszarpniętego nieprawdziwymi i niepotwierdzonymi informacjami wizerunku transportu publicznego, by po pandemii każdy mógł swobodnie podróżować oraz budować miasta przyjazne środowisku. Od początku cyklu – w grudniu ub.r. na stronie Wyborcza.biz oraz w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej” ukazało się na ten temat 10 artykułów. Dziś, 19 lutego br. rozpoczyna się druga, lokalna odsłona inicjatywy – cykl wirtualnych debat o transporcie publicznym w takich miastach jak m.in. Kraków, Katowice, Warszawa, Trójmiasto, Wrocław czy Gdańsk. 

Więcej o wynikach badania w poszczególnych miastach, debatach oraz o samej inicjatywie „Zawsze po drodze” znajduje się na stronie www.wyborcza.pl/zawszepodrodze. Teksty ukazujące się w ramach cyklu można czytać na łamach lokalnych dodatków dziennika oraz na stronie akcji – w serwisie Wyborcza.biz – link. Projekt potrwa do końca marca br. 

Głównym partnerem projektu jest Solaris. Lokalnymi partnerami inicjatywy w największych miastach w Polsce są natomiast: InnoBaltica, PKM, TrakoMiasto Wrocław, Koleje dolnośląskieMiasto Kraków, Zarząd Dróg Miejskich i ZTP w KrakowieGórnośląsko – Zagłębiowska Metropolia oraz ZTM, MZA, Metro Warszawskie, Tramwaje Warszawskie i SKM. 

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce. To codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. Treści dziennika dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec września br. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Wyborczej” przekroczyła 240 tys.    

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.