Komunikat prasowy
W czwartek, 15 lipca ukaże się pierwsza część nowej muzycznej kolekcji "Gazety Wyborczej" - "Polski rock".
Kolekcja przedstawia największe przeboje i najpopularniejsze gwiazdy polskiej sceny rockowej lat 80. - Lady Pank, Perfect, Dżem, Oddział Zamknięty oraz Korę i Maanam. Na pięciu płytach CD znalazło się 50 piosenek, które stworzyły polskiego rocka - np. "Autobiografia", "Kryzysowa narzeczona" czy "Cykady na Cykladach".
Pierwsza płyta - z utworami Lady Pank - będzie dostępna razem z "Gazetą Wyborczą" 15 lipca. Następnie ukażą się krążki: Perfect - 22 lipca, Dżem - 29 lipca, Oddział Zamknięty - 5 sierpnia oraz Kora i Maanam - 12 sierpnia.
Cena "Gazety Wyborczej" i pierwszej części kolekcji "Polski rock" - 8,99 zł. Kolejne płyty będą dostępne z "Gazetą" w cenie 7,99 zł.
Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JiS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.