Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

24 września 2018 / 15:27

#KOBIETYWIEDZĄ hasłem kampanii reklamowej nowego serwisu Wysokieobcasy.pl

#KOBIETYWIEDZĄ hasłem kampanii reklamowej nowego serwisu Wysokieobcasy.pl

Odmieniona strona Wysokieobcasy.pl rozpoczyna właśnie kampanię promocyjną, obejmującą prasę oraz internet. Biorą w niej udział wyjątkowe kobiety, m.in. Dorota Wellman, Martyna Wojciechowska, Joanna Klimas, Magdalena Popławska oraz dziennikarki „Wysokich Obcasów”.

Motywem przewodnim są intrygujące pytania, na które internauci odnajdą odpowiedzi w serwisie Wysokieobcasy.pl. Hasztag kampanii #KOBIETYWIEDZĄ nawiązuje do głównego hasła „Wysokich Obcasów” – Kobiety wiedzą, co robią.


Do promocji serwisu zostały zaproszone dziennikarki i ambasadorki „Wysokich Obcasów”, m.in.: felietonistka magazynu Dorota Wellman, podróżniczka Martyna Wojciechowska, projektantka Joanna Klimas, aktywistka Areta Szpura, edukatorka seksualna Alicja Długołęcka, aktorki Magdalena Popławska, Orina Krajewska i Natalia Klimas, blogerka Magdalena Kostyszyn (Chujowa Pani Domu), dziennikarka i podróżniczka Basia Starecka oraz redaktorka naczelna magazynu Aleksandra Klich. 

Działania reklamowe prowadzone są na łamach wydań „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów” oraz czasopism Agory, a także w internecie (Google, YouTube, Gazeta.pl, Facebook, Instagram). Kampania rozpoczęła się 24 września br. i potrwa trzy miesiące. Za jej przygotowanie odpowiada dział marketingu „Wysokich Obcasów” oraz agencja Directors.


Serwis Wysokieobcasy.pl przeszedł relaunch i w nowej odsłonie został zaprezentowany w zeszły czwartek, 20 września br. Zmieniły się jego design i funkcjonalność, został wzbogacony również o nowe treści redakcyjne. Więcej na ten odmienionej strony: https://www.agora.pl/serwis-wysokieobcasy-pl-w-nowej-odslonie.

Powrót