Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

23 lutego 2015 / 13:28

Kinga Rybarczyk dyrektorem działu projektów specjalnych i akcji społecznych "Gazety Wyborczej"

Komunikat prasowy

Od końca lutego br. Kinga Rybarczyk, dotychczasowa dyrektor działu rozwoju i promocji oferty, będzie kierować nowo utworzonym działem projektów specjalnych i akcji społecznych "Gazety Wyborczej". Jego zadaniem jest skoordynowanie, wzmocnienie i rozwój wszystkich dodatkowych projektów realizowanych przez zespół "Wyborczej". 

Zastępczyniami Kingi Rybarczyk są Maria Czarkowska i Grażyna Borkowska, kierownik akcji społecznych. 

Nowa struktura powstała z połączenia działów: rozwoju i promocji oferty oraz akcji społecznych "Gazety Wyborczej". 

Dział rozwoju i promocji oferty przez ostatnie lata tworzył unikalne, wielomediowe rozwiązania marketingowe dla klientów Agory, skupione wokół jakościowych treści "Gazety Wyborczej", a także Gazeta.pl i czasopism spółki. Odpowiadał również za kreowanie nowatorskich rozwiązań reklamowych i projektów z zakresu content marketingu zarówno w internecie, jak i w prasie. Dział akcji społecznych tworzył i realizował wielkie akcje "Gazety Wyborczej", jak: "Rodzić po ludzku", "Szkoła z Klasą" i "Polska Biega". Aktualnie prowadzone działania to: "Projekt: Praca", "Pracownia Miast" oraz " i-Lab: Laboratorium Innowacji" . 

Dzięki połączeniu umiejętności i kompetencji obu zespołów, nowy dział będzie realizował wszechstronne, multimedialne projekty specjalne, łączące "Gazetę Wyborczą" i inne tytuły Agory. 

Kinga Rybarczyk pracę w Agorze rozpoczęła w 1994 roku. Przez wiele lat była związana z redakcją "Gazety Stołecznej", w której odpowiadała za wiele akcji, m.in. wprowadzenie "Gazety Co Jest Grane". Przez ostatnie 4 lata kierowała działem rozwoju i promocji oferty, odpowiadając za kreowanie dla największych klientów Agory crossmediowych projektów z zakresu content marketingu, łączących ofertę "Gazety Wyborczej" i Gazeta.pl. 

Maria Czarkowska rozpoczęła pracę w Agorze w 2005 roku. Zajmowała się m.in. platformą Blox.pl, Fotoforum.Gazeta.pl i Cafe.pl. Następnie pracowała w ArboMedia jako szefowa zespołu projektowego, zajmując się realizacją niestandardowych działań reklamowych, w szczególności w mediach społecznościowych. W 2013 r. wróciła do Agory - do działu rozwoju i promocji oferty; specjalizuje się w tworzeniu strategii z wykorzystaniem m.in. content marketingu. 

Grażyna Borkowska jest związana z "Gazetą Wyborczą" od 1993 r.: najpierw dziennikarka "Gazety Wyborczej Trójmiasto", potem redaktorka działu krajowego "Gazety Wyborczej", redaktorka naczelna grupy GazetaPraca.pl. W 2012 roku została zastępcą szefa działu akcji społecznych, a od września 2014 r. jest jego kierownikiem. Koordynowała akcję "Energia kobiet", wymyśliła i realizowała dwie edycje akcji "Projekt: praca". 

Powrót