Komunikat prasowy
Nowa kampania wizerunkowa Radia TOK FM rozpoczęła się 1 czerwca 2013 roku i potrwa do końca miesiąca. Obejmuje informacje wyświetlane na tablicach ledowych w Warszawie, działania na portalach Onet.pl i Gazeta.pl, emisję filmu promocyjnego w kinach Helios i Cinema City, reklamę na billboardach w Lublinie i Toruniu oraz akcję promocyjną w taksówkach w Warszawie, Lublinie i Toruniu.
Kampania reklamowa Radia TOK FM po raz pierwszy wykorzystuje tablice LED. Na 9 ekranach w Warszawie od godziny 7:00 do 21:00 są prezentowane zapowiedzi nadchodzących programów w Radiu TOK FM oraz informacje o trwających audycjach.
Te same informacje równocześnie pojawiają się w kreacjach w portalach Onet.pl i Gazeta.pl.
Czerwcowa kampania obejmuje również projekcje filmu reklamowego Radia TOK FM w kinach sieci Helios i Cinema City. W filmie występują gwiazdy sztandarowego programu stacji, Poranka Radia TOK FM: Janina Paradowska, Dominika Wielowieyska, Tomasz Sekielski, Jan Wróbel i Jacek Żakowski.
Poranek jest też promowany na 60 billboardach w Lublinie i Toruniu - największych miastach spośród siedmiu, w których Radio TOK FM rozpoczęło nadawanie jesienią 2012 roku.
Równolegle trwa akcja promocyjna w taksówkach w Warszawie (MPT i Euro Taxi), Lublinie (Echo Taxi ) i Toruniu (Puls Taxi), gdzie pasażerom rozdawane są magnesy z logo i lokalnączęstotliwością Radia TOK FM.
Film promocyjny został wyprodukowany w Studiu SVG. Za kreację internetową odpowiada Leniva Studio. W kampanii outdoorowej wykorzystano nośniki AMS i Stroer.