Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

25 stycznia 2019 / 14:11

Kampania Audi odwzorowująca rzeczywiste działanie świateł samochodu na nośnikach AMS Dynamic Backlight

Kampania Audi odwzorowująca rzeczywiste działanie świateł samochodu na nośnikach AMS Dynamic Backlight

Kampanię reklamową najnowszych modeli Audi można zobaczyć na nośnikach Dynamic Backlight AMS w największych polskich miastach.

Za pomocą światła kilkudziesięciu tysięcy diod na nośnikach została odwzorowana sekwencja działania reflektorów samochodów prezentowanych na kreacjach reklamowych. Animacje realistycznie odzwierciedlają działanie świateł podczas uruchamiania i wyłączania pojazdu.

W kampanii Audi po raz pierwszy wykorzystano system Dynamic Backlight na tak dużą skalę. Na ponad 70 nośnikach Dynamic Backlight o powierzchni 18m2 i 32m2 prezentowane są modele Audi – A6, A7, A8 i Q8. Kampanię wzmocniono zasięgowo reklamą na statycznych backlightach – nośnikach z segmentu premium AMS.

Elegancki, nowoczesny design, świetne parametry techniczne i bezpieczeństwo to znaki rozpoznawcze marki Audi. W kampanii na nośnikach Dynamic Backlight, chcieliśmy podkreślić, że nowoczesne reflektory w samochodach Audi to nie tylko element bezpieczeństwa na drodze, ale również rozwiązania, które nadają autom charakteru i podkreślają ich unikalny design – mówi Tomasz Muraszko, Zastępca Dyrektora Działu Współpracy Strategicznej z Domami Mediowymi.

Kampania Audi potrwa do 30 stycznia 2019 r. Jej efekty można zobaczyć tutaj.

Dynamic Backlight to dostępny wyłącznie w ofercie AMS ekskluzywny nośnik reklamowy, pozwalający za pomocą światła ożywić plakat, tworząc outdoorowy GIF w przestrzeni miejskiej. Nagrodzono go Złotem w konkursie Innovation 2018 za najbardziej innowacyjny format reklamowy 2017 roku.

Powrót