Komunikat prasowy
Najnowszy, marcowy numer miesięcznika "Magnolia", dostępny w sprzedaży od czwartku 11 lutego br., będzie można kupić z dodatkiem - praktycznym "Kalendarzem ogrodnika". W piśmie znajdzie się też kupon upoważniający do bezpłatnego wstępu na Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Gardenia w Poznaniu, najważniejszą imprezę ogrodniczą sezonu.
Tematem numeru marcowej "Magnolii" jest hodowla storczyków - czytelnicy dowiedzą się, jakie gatunki wybrać, jak o nie dbać i gdzie je kupić. Redakcja podpowie też, jak sprawdzić skład gleby i czym ją najlepiej nawozić, jak rozpoznać chrząszcza-szkodnika oraz jak wyhodować własne nowalijki.
W numerze będzie można również przeczytać o ogrodowych podłogach, królikach i zającach, które w ogrodzie mogą stać się prawdziwym utrapieniem, różnych rodzajach pierwiosnków, smacznych i zdrowych ozdobach wielkanocnego stołu oraz praktycznych, choć nietypowych doniczkach.
Najnowsze wydanie "Magnolii" pojawi się na rynku w czwartek, 11 lutego br. Będzie można je kupić z dodatkiem - praktycznym, bogato ilustrowanym "Kalendarzem ogrodnika" z ogrodniczymi poradami na każdy miesiąc roku. Cena "Magnolii" z dodatkiem wyniesie 5,99 zł. Cena pisma w wersji podstawowej to 4,99 zł.
Wydanie pisma wspiera kampania promocyjna prowadzona w internecie (serwisy Gazeta.pl), w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio TOK FM) oraz w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, dziennik "Metrocafe.pl"). Działania reklamowe przygotował dział marketingu pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.