Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

10 marca 2011 / 16:28

Kabaret Ani Mru Mru w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje

Kabaret Ani Mru Mru w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje
Komunikat prasowy

Artyści kabaretu Ani Mru Mru wcielają się w najpopularniejsze gwiazdy muzyki w nowej kampanii promocyjnej Radia Złote Przeboje. Na antenie stacji rozpoczął się też nowy konkurs dla słuchaczy pod hasłem "Moje Gwiazdy w Radiu Złote Przeboje".

W czwartek, 10 marca br. rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje z udziałem Ani Mru Mru, jednego z najpopularniejszych polskich kabaretów. Artyści tworzący grupę - Marcin Wójcik, Michał Wójcik i Waldemar Wilkołek na co dzień bawią słuchaczy Radia Złote Przeboje. Każdego dnia na antenie można usłyszeć ich premierowe skecze, przygotowywane specjalne dla słuchaczy stacji.

15-sekundowym spocie reklamowym artyści kabaretu Ani Mru Mru wcielają się w znane i charakterystyczne gwiazdy - m.in. w Freddiego Mercury'ego, Michaela Jacksona, Eltona Johna, czy Steviego Wondera. Muzycznym tłem reklamy jest utwór zespołu Roxette "Sleeping in my car".

Kampania w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, widoczna od 15 marca, wykorzystuje zdjęcia kabaretu Ani Mru Mru - w stylizacjach z reklamy telewizyjnej - prezentowane razem z logo stacji.

Spoty Radia Złote Przeboje można zobaczyć m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych. Reklamy będą też obecne na nośnikach AMS (billboardy w miastach nadawania stacji i CityINFOtv w wagonach warszawskiego metra) i w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro", czasopisma Agory, "Newsweek").

Nowy spot przygotował Blast Factor, a wyreżyserował Bartek Cierlica. Planowaniem i zakupem czasu emisyjnego zajął się dom mediowy Starlink. Zdjęcia do kampanii wykonał Adam Kozak z Agencji Gazeta.

Razem ze startem nowej kampanii promocyjnej ruszył też specjalny konkurs dla słuchaczy stacji - "Moje Gwiazdy w Radiu Złote Przeboje".

Codziennie trzy razy na antenie radia będzie można usłyszeć wypowiedzi artystów z kabaretu Ani Mru Mru, którzy - podobnie jak w reklamach Złotych Przebojów - wcielą się w najpopularniejsze postacie ze świata muzyki. Zadaniem słuchaczy będzie odgadnięcie, kim jest dana gwiazda.

Uczestnicy konkursu mogą wygrać m.in. odtwarzacze blue-ray, kino domowe, telefony komórkowe, iPody, a także bilety na koncerty i płyty CD/DVD.

Zabawa potrwa do 15 kwietnia br.

Powrót