Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Grupy Agora w 2. kwartale 2021 r.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Grupy Agora w 2. kwartale 2021 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

0,00 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0,57%
WIG-MEDIA 0,17%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 czerwca 2021 / 09:25

„Jakość wód w Polsce” – specjalny raport „Gazety Wyborczej” w ramach 4. odsłony projektu środowiskowego „JednaPlaneta.JednoŻycie”

„Jakość wód w Polsce” – specjalny raport „Gazety Wyborczej” w ramach 4. odsłony projektu środowiskowego „JednaPlaneta.JednoŻycie”

Polska jest jednym z najmniej zasobnych w wodę krajów Europy. W dobie kryzysu klimatycznego eksperci biją na alarm, że problem z dostępnością wody będzie się pogłębiał, a jej jakość pogarszać – dlatego właśnie kwestia wody, po zagadnieniach związanych z powietrzem i odpadami, po raz kolejny stała się głównym tematem projektu środowiskowego „Gazety Wyborczej”. Artykuły z czwartej już odsłony cyklu „JednaPlaneta.JednoŻycie” będą ukazywać się od dziś, 25 czerwca do końca sierpnia 2021 r. na tradycyjnych łamach dziennika oraz w serwisie Wyborcza.pl. W ramach projektu redakcja „Gazety Wyborczej” przygotowała specjalny „Raport Wodny 2021”, aby tuż przed wakacjami przedstawić czytelnikom stan jakości wody w kraju.

W powszechnej opinii jakość wód w polskich rzekach i jeziorach w ostatnich dekadach znacząco się poprawiła. Czy jednak na pewno? Czy nasze dotychczasowe działania w tej kwestii i nasilające zmiany klimatu pozwolą nam również w 2050 r. spędzić wakacje nad wodą? Gdy dokładnie rok temu, dziennikarze „Gazety Wyborczej” inaugurowali projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie – patrzymy w przyszłość, ale działamy tu i teraz” zadawali sobie podobne pytania.

Dziś, w kolejnej odsłonie inicjatywy, po zagadnieniach dotyczących powietrzaodpadów, temat życiodajnej wody i wyzwań z nią związanymi znów stał się tematem przewodnim tego wyjątkowego projektu.

W jego ramach redakcja „Gazety Wyborczej” przygotowała „Raport Wodny 2021/ Jakość wód w Polsce”, którego celem jest zaprezentowanie czytelnikom wyzwań i problemów związanych ze stanem wód w Polsce. Na łamach 49-stronnicowej publikacji można znaleźć teksty, wywiady i wypowiedzi ekspertów oraz infografiki dotyczące m.in. ekologicznego i chemicznego stanu polskich rzek, jezior oraz Morza Bałtyckiego, wpływu rozwoju turystyki na jakość wody czy podejmowanych działaniach chroniących ekosystemy wodne. Redakcja u progu wakacji prezentuje również ranking jakości wody w kąpieliskach nadmorskich; rozmawia o wysychających jeziorach, planowanych tamach, bagnach, czy letnich zakwitach sinic oraz publikuje opartą na danych z inspektoratów ekologicznych i sanitarnych mapkę mazurskich jezior z zaznaczonym stanem jakości wody w kąpieliskach. W raporcie znalazło się również 10 przykazań, jak każdy z nas powinien dbać o wodę. Za treść raportu odpowiadają Monika Waluś, Michał Olszewski, a Krzysztof Pietrasik i Wawrzyniec Święcicki za kwestie graficzne.

Na łamach dzisiejszego wydania dziennika, tuż przed rozpoczęciem wakacji, ukazał się fragment raportu dotyczący jakości wody w Polsce na podstawie danych GIOŚ, GIS, EEA. Cały raport natomiast jest dostępny do pobrania w serwisie Wyborcza.pl – tutaj.

Materiały ukazujące się w ramach cyklu „JednaPlaneta.JednoŻycie.Woda” można czytać na tradycyjnych łamach dziennika oraz na stronie akcji – w serwisie Wyborcza.pl: wyborcza.pl/JednaplanetaJednozycie

Partnerem czwartej edycji projektu jest Grohe.

„Gazeta Wyborcza” od dłuższego czasu zachęca swoich czytelników do wykazywania bardziej prośrodowiskowych postaw, m.in. w specjalnym serwisie Wyborcza.pl/klimat oraz w cotygodniowym Newsletterze ekologicznym, do którego można zapisać się na stronie: Wyborcza/newslettery.

Projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie” wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), w internecie (Wyborcza.pl, Facebook i Instagram) oraz newsletterach serwisu Wyborcza.pl. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu marketingu „Gazety Wyborczej”.

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce i Europie Wschodniej, którego treści dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej.  

Wyborcza.pl to serwis prezentujący treści przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej” – teksty, materiały wideo, podcasty, reportaże multimedialne. Są one także dostępne w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Wyborcza.pl jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec marca 2021 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła ponad 258 tys.   

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.