9 listopada 2022 / 11:08
Jak współpracować z dzieckiem wysoko wrażliwym, jak rozmawiać o chorobie i jak rozpoznać sygnały alarmowe zagrażające życiu dziecka – m.in. te tematy porusza redakcja najnowszego wydania „Psychologii dla rodziców”. To kolejny numer specjalnego magazynu „Wysokich Obcasów”, który ma za zadanie wspierać świadome rodzicielstwo. Wydanie będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy od jutra – czwartku, 10 listopada br.
W najnowszym numerze „Psychologii dla rodziców” czytelnicy i czytelniczki znajdą rozmowy z najlepszymi pedagogami, psychologami i socjologami oraz teksty o relacjach z dziećmi, zdrowym rozwoju czy wyzwaniach rodzicielstwa. Będą mogli przeczytać porady m.in. na temat wspierania zakochanego dziecka, towarzyszenia dzieciom w przeżywaniu trudnych emocji czy wybiórczości pokarmowej. Wśród rozmów z ekspertkami i ekspertami znalazły się m.in. wywiad z pedagożką i socjolożką prof. Iwoną Chmurą-Rutkowską o tym, dlaczego już od dziecka należy przezwyciężać stereotypy związane z płcią, oraz wywiad z pedagogiem mediów dr Grzegorzem D. Stunżą o pokoleniu alfa, czyli dzieciach urodzonych po 2010 r. W numerze znajdzie się również artykuł Ophélie Ostermann z „Le Figaro” o tym, jak kłótnie rodziców wpływają na dziecko.
Numer, składający się z czterech sekcji tematycznych dotyczących: wychowania, szkoły, nastolatków oraz zdrowia, zawiera także artykuły i felietony na temat m.in. wspierania samodzielności dzieci, wyzwań związanych z nauką, nastoletniego buntu czy zdrowego odżywiania.
Najnowsze wydanie specjalne „Wysokich Obcasów”, liczące 116 stron, będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy od czwartku, 10 listopada br. w cenie 15,99 zł.
Magazyn można zamówić również za pośrednictwem strony Kulturalnysklep.pl albo – w formie cyfrowej – m.in. na Publio.pl. Artykuły z wydania są także dostępne dla prenumeratorów Wyborcza.pl (Pakiet Premium) – w serwisie Wysokieobcasy.pl i w aplikacji mobilnej Wyborcza.
Wydanie wspiera autopromocja prowadzona w internecie (Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl), w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), radiu (radiostacje Grupy Radiowej Agora) oraz w mediach społecznościowych na profilach „Wysokich Obcasów”. Działania przygotował i zaplanował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.
„Wysokie Obcasy” podejmują temat rodzicielstwa także m.in. w ramach trwającej od 2020 r. akcji społecznej „Być rodzicem”. To cykl cotygodniowych artykułów dotyczących rodzicielstwa ukazujących się na łamach magazynu oraz na stronie projektu Wysokieobcasy.pl/bycrodzicem. Zainteresowani tą tematyką mogą też zapisać się na newsletter Wyborcza.pl „Być rodzicem”, który zawiera artykuły publikowane w ramach projektu.
Powrót