30 marca 2021 / 09:52
Już 1 kwietnia br. odbędzie się kolejny webinar Gazeta.pl w ramach projektu edukacyjnego dla klientów Gazeta.pl Lab, prowadzonego sukcesywnie od 2018 r. Podczas najbliższego spotkania online eksperci będą dyskutować m.in. o tym, jak interpretować dane o skuteczności oraz na co zwracać uwagę przy kierowaniu reklamy do zmieniającej się grupy docelowej. Spotkanie poprowadzi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.
Portal Gazeta.pl regularnie zaprasza klientów i marketerów na eksperckie webinary dotyczące różnych zagadnień związanych z marketingiem, mediami i sprzedażą. Już 1 kwietnia o godzinie 13:00 odbędzie się kolejne z cyklu spotkań. Najbliższa rozmowa zostanie poświęcona pułapkom performance marketingu oraz sposobom na sprostanie nowym wyzwaniom rynkowym.
W webinarze weźmie udział Katarzyna Żechowicz, kierownik redakcji Avanti24.pl, która zaprezentuje nową stronę serwisu i opowie o tym, dlaczego jest on czymś więcej niż tylko marketplacem. W rozmowie uczestniczyć będzie także Witold Wrodarczyk – założyciel i CEO Adequate Interactive Boutique. Ekspert przybliży temat pułapek performance marketingu. Gościem specjalnym spotkania będzie Karolina Szewczykowska – CEO Dampai Warsaw. W swoim wystąpieniu wyjaśni m.in., jakie cele stawia przed sobą kameralna marka modowa, by sprostać nowym wymaganiom rynkowym. Webinar poprowadzi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie: https://www.e-webinaria.pl/events/avanti24-pl/.
– Przygotowując nasze webinary, stawiamy przede wszystkim na zawartość merytoryczną – mówi Marta Wiercińska. – To dlatego dbamy o to, aby w każdym spotkaniu brali udział eksperci w swoich dziedzinach oraz dziennikarze Gazeta.pl. Przed nami jeszcze wiele inspirujących spotkań, które mamy nadzieję będą cieszyć się dużym zainteresowaniem – dodaje Wiercińska.
– Serwis Avanti24.pl przeszedł prawdziwą metamorfozę – wyjaśnia Katarzyna Żechowicz. – Na początku był związany z tytułem prasowym, potem stał się serwisem kontentowym, a od niedawna jest prężnie działającym marketplacem, na którym zakupy idą w parze z angażującymi treściami. Uważnie obserwujemy, czego potrzebują nasi użytkownicy i tworzymy odpowiadające na to zapotrzebowanie treści, o czym chcemy opowiedzieć m.in. podczas najbliższego webinaru – dodaje Żechowicz.
Powrót