Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

11 lutego 2011 / 11:22

Inne zwiedzanie z serią przewodników "IN"

Inne zwiedzanie z serią przewodników
Komunikat prasowy

"IN" - to seria polsko-angielskich przewodników po miastach świata, które w nowoczesny sposób prezentują najmodniejsze kluby, sklepy, restauracje, hotele i inne atrakcje wielkich metropolii. Pierwszy tom - "IN-Barcelona" - ukazał się dziś nakładem Agory i Wydawnictwa Promocyjnego Między Nami.

"IN" jest kolekcją dla podróżników z klasą, poszukujących oryginalnych i nietuzinkowych miejsc. Każdy z 20 przewodników "IN" prezentuje inne miasto - m.in. Barcelonę, Pragę, Paryż, Amsterdam, Tel Awiw, Lizbonę, Nowy Jork i Londyn. Książki zawierają praktyczne porady, m.in. ceny, godziny otwarcia, adresy i nazwy klubów, sklepów, restauracji i innych ciekawych miejsc. Wszystkie informacje są aktualne i zweryfikowane przez autorów.

Przewodniki "IN" polecają znani artyści:

- Nawet jeśli nam się wydaje, że nigdy w życiu nie będziemy potrzebować przewodnika, to ten pojawia się niczym wybawienie i niespodziewanie daje nam szansę poznania wyjątkowych miast z ich najlepszej strony - mówi o serii Viola Śpiechowicz, projektantka mody.

- Kiedy za tysiąc lat kronikarze będą poszukiwać naszych śladów, tych wyjątkowych i kultowych dla naszej epoki, najszybciej znajdą je w przewodnikach "IN". A dla was dzięki nim Nowy Jork, Praga czy Rzym mogą się stać drugim domem - dodaje Małgorzata Maria Potocka, aktorka i reżyserka.

Pierwszy tom serii - "IN-Barcelona" ukazał się dziś - 11 lutego. Kolejne będą do kupienia co piątek w punktach sprzedaży prasy oraz na www.kulturalnysklep.pl .

Format pojedynczego tomu: 170 x 220mm, miękka oprawa.

Wydawcą serii są: Agora SA i Wydawnictwo Promocyjne Między Nami.

Serię przewodników "IN" promuje kampania prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Polsat, At Media), internecie (portal Gazeta.pl), radiu (Polskie Radio PR 1, PR 3, stacje radiowe Agory, RMF FM), prasie ("Metro", "Gazeta Wyborcza" i jej dodatki) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Za kreację kampanii odpowiada agencja JiS Advertising oraz Adam Żebrowski, za zakup mediów - Starlink.

Powrót