Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

22 lutego 2021 / 12:43

Holistyczne kampanie marketingowe od Content Studia w Gazeta.pl

Holistyczne kampanie marketingowe od Content Studia w Gazeta.pl

Biuro reklamy Gazeta.pl rozbudowało ofertę Content Studia, włączając do niej nowe, jakościowe usługi pozwalające m.in. na jeszcze lepsze pozycjonowanie treści klientów. Dodatkowo, działania realizowane przez studio zostały właśnie połączone z ofertą sprzedażową portalu.

W ślad za oczekiwaniami marketerów w portfolio Content Studia pojawiły się usługi, które wspierają klientów w pozycjonowaniu treści, umożliwiając im wyróżnienie ich jakościowego i wiarygodnego kontentu w natłoku informacji, a także mają przełożenie na realizację celów poszczególnych marek. Od teraz Content Studio tworzy content plany i pomaga we właściwym doborze słów kluczowych pod konkretne parametry i potrzeby, a także przeprowadza pełną analizę serwisu (strony www) ze wskazaniem potencjałów i działań rozwojowych pod SEO – zarówno on site, jak i off site. W ramach studia powstają również grafiki i infografiki, uzupełniające treści w mediach społecznościowych. Studio wspiera też swoich klientów w organizacji webinarów i szkoleń online oraz przygotowywaniu tłumaczeń branżowych, dopasowanych do specyfiki danego języka 

Oferta Content Studia została włączona do standardowej oferty reklamowej Gazeta.pl, dzięki czemu z usług studia mogą korzystać klienci biura reklamy portalu. W ten sposób rozbudowano ofertę sprzedażową oraz zwiększono spójność działań kontentowych. Usługi Content Studia wychodzą poza serwisy Agory i mogą być wykorzystywane w dowolnym miejscu, m.in. na stronach www klientów, w mediach społecznościowych, serwisach innych wydawców oraz w druku. 

Działania kontentowe mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe oraz budowanie świadomości marki* – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. – W natłoku treści konsumenci poszukują wiarygodnych i spójnych przekazów. To dlatego tak ważne jest stawianie na interesujące i istotne dla odbiorców materiały. Nasze Content Studio powstało po to, aby wspierać marki w tym zakresie także poza naszymi portalami – dodaje Marta Wiercińska. 

Działające w ramach biura reklamy Gazeta.pl Content Studio tworzy jakościowe i angażujące treści, materiały wideo i inne na konkretne zamówienie, dla różnych branż i obszarów tematycznych – od finansów i bankowości, przez motoryzację, medycynę i zdrowie, lifestyle, modę i urodę, aż po kulinaria i treści dla rodziców. Kontent przygotowywany jest przez zaplecze profesjonalistów, zapewniających klientom kompleksową obsługę oraz materiały, z których mogą dowolnie korzystać. Wszystkie treści powstają specjalnie z myślą o potrzebach konkretnej firmy oraz wskazanych przez nią kanałów, m.in. mediów społecznościowych, blogów czy serwisów. Profesjonaliści związani ze studiem przygotowują jakościowe i merytoryczne materiały na strony internetowe, w tym artykuły sponsorowane, treści specjalistyczne, poradnikowe i eksperckie, teksty redagowane z myślą o SEO, materiały wideo, sesje zdjęciowe, nagrania lektorskie i montaże spotów reklamowych, a także infografiki, sondy i biuletyny czy opisy produktów.

Więcej informacji o Content Studio i jego ofercie: https://reklama.gazeta.pl/produkty-reklamowe/content-studio/

* Dane Content Marketing Institute (CMI).

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.