Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

24 października 2023 / 14:04

Historia Łodzi na cyfrowych ekranach AMS

Historia Łodzi na cyfrowych ekranach AMS

AMS włącza się w obchody 600-lecia Łodzi, publikując autorskie treści redakcyjne o historii miasta na cyfrowych ekranach na ulicach miasta i w centrum handlowym Manufaktura.

Na łódzkich przystankach i na terenie Manufaktury – największego centrum handlowego w Polsce, mieszkańcy i turyści mają okazję odkrywać fascynującą przeszłość Łodzi oraz poznać interesujące ciekawostki na temat miasta. Wszystko to dzięki stworzeniu i emisji dedykowanego kontentu z okazji obchodów 600-lecia Łodzi, który AMS wyświetla na swoich outdoorowych i indoorowych nośnikach.

W zakresie naszej oferty digital oferujemy rozwiązania zgodnie z hasłem „działaj reklamowo & edukuj kontentowo”. Komunikaty na naszych nośnikach to nie tylko przydatne informacje, ciekawostki czy treści rozrywkowe, ale także, tak jak tym razem, zaangażowany lokalnie dedykowany kontent informacyjny – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. – To znakomity przykład content marketingu w przestrzeni miasta i realizacja w praktyce idei smart city – dodaje.

Treści, przygotowane wspólnie przez AMS i miasto Łódź, to nie tylko fascynujące ciekawostki historyczne, ale również autentyczne stare fotografie miasta oraz sceny z filmów kręconych w Łodzi. Dzięki nim odwiedzający miasto oraz centrum handlowe Manufaktura mogą przenieść się w czasie i odkrywać zarówno lokalne dziedzictwo, jak i klimatyczne filmy, których akcja toczyła się w Łodzi.

W tym roku Łódź obchodzi 600-lecie nadania jej praw miejskich. W urodzinowe wydarzenia tłumnie włączyli się łodzianie. Tym bardziej cieszy, że swoją nowoczesną cegiełkę do obchodów dokłada firma AMS, która będzie publikować na cyfrowych ekranach znajdujących się na łódzkich ulicach i w Manufakturze ciekawostki z historii Łodzi. A ta jest wyjątkowa, więc warto ją poznawać, zwłaszcza w tak nietypowy, ale przystępny sposób – mówi wiceprezydent Łodzi Adam Pustelnik.

Kampania prowadzona jest od 4 października na ekranach Digital Citylight na przystankach komunikacji miejskiej w Łodzi oraz na cyfrowych nośnikach Digital Indoor w galerii handlowej Manufaktura, która w październiku br. dołączyła do sieci wystandaryzowanych ekranów w galeriach handlowych oferowanych przez AMS. W

trakcie miesięcznej kampanii zostanie wyemitowanych 427 tys. plansz contentowych z informacjami o Łodzi.

Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.

Aktualnie w ofercie firmy znajduje się 79 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez około 50% populacji Polski.

Digital Citylight to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Nowoczesny, cyfrowy punkt styku z konsumentem zainstalowany w wiacie przystankowej umożliwia prezentowanie autorskiego kontentu Cityinfo, zawiera też stały pasek informacji miejskiej oraz reklamy. Każdy nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami USB, dzięki którym łatwo i bezpłatnie doładujemy na przystanku telefon. Cały system Digital Citylight obecny jest w 12 miastach Polski: Bytomiu, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Szczecinie, Warszawie i we Wrocławiu.

AMS oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.