Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

22 grudnia 2016 / 12:36

Hanna Rydlewska szefową newsroomu Gazeta.pl, a Anna Budyńska redaktor naczelną Weekend.Gazeta.pl

Hanna Rydlewska szefową newsroomu Gazeta.pl, a Anna Budyńska redaktor naczelną Weekend.Gazeta.pl
Komunikat prasowy

Hanna Rydlewska, dotychczas redaktor naczelna Weekend.Gazeta.pl, od stycznia 2017 r. obejmie stanowisko szefowej newsroomu i zastępcy dyrektor serwisów informacyjnych portalu Gazeta.pl. Do zespołu Gazeta.pl dołączyła Anna Budyńska, która będzie nową redaktor naczelną magazynu Weekend.Gazeta.pl.

- Hanna Rydlewska stworzyła największy w Polsce stały magazyn internetowy i sprawiła, że w ciągu ostatniego roku podwoił on nie tylko liczbę odsłon, ale również wartość przychodów. Doskonale zna dynamikę pracy naszego newsroomu, a także potrzeby użytkowników Gazeta.pl. Jej doświadczenie i talent wzmocnią teraz najważniejszy redakcyjny obszar portalu - mówi Paweł Stremski, dyrektor Gazeta.pl.

Hanna Rydlewska pracuje w Gazeta.pl od blisko trzech lat. Wcześniej była m.in. wicenaczelną portalu naTemat.pl i tygodnika "Przekrój", przez kilka lat kierowała lifestyle'owym magazynem "Exklusiv". Jej teksty ukazywały się m.in. w: "Elle", "Wprost", "Sensie" i "Kukbuku", współpracowała też z magazynami "Viva! Moda" oraz "K Mag". Prowadzi autorską audycję w Radiu ZET Chilli. Jest współautorką bestsellerowego poradnika "Slow Sex. Uwolnij miłość". W styczniu 2017 r., nakładem Wydawnictwa Agora ukaże się jej kolejna książka - "Po prostu przyjaźń".
Na nowym stanowisku Hanna Rydlewska będzie raportować do Agnieszki Siuzdak, dyrektor serwisów informacyjnych Gazeta.pl i zastąpi Martynę Majchrzak, która odchodzi z Agory.

Nową redaktor naczelną serwisu Weekend.Gazeta.pl będzie Anna Budzyńska, doświadczona redaktorka i dziennikarka, która przechodzi do zespołu Gazeta.pl z Ringier Axel Springer Polska. Od 2009 r. przygotowywała dodatki tematyczne do "Newsweeka", "Forbesa" i "Faktu", poświęcone m.in. medycynie, sportom ekstremalnym czy podróżom. Od 2016 r. koordynowała prace całego działu, będącego w strukturach Media Impact, spółki należącej do RASP. Współpracuje z magazynami "Kukbuk" i "Świat Mózgu", a także z portalem Instytutu Goethego. Była też stałą autorką Weekend.Gazeta.pl.


Weekend.Gazeta.pl to magazyn, który oferuje nowoczesne, atrakcyjne wizualnie treści, dopasowane do potrzeb wymagającego czytelnika. Przez cały tydzień dostarcza odbiorcom pogłębione teksty ilustrowane wielkoformatowymi zdjęciami. Specjalnością magazynu są rozmowy z gwiazdami kultury, mediów, show-biznesu i sportu, reportaże, a także autorskie przewodniki i rankingi związane m.in. z podróżami, kulinariami i modą. Model sprzedażowy Weekend.Gazeta.pl bazuje na reklamie natywnej. Jego osią są partnerstwa, skrojone na miarę oczekiwań klientów.

Powrót