AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)
Wyniki finansowe Grupy Agora w 4. kwartale 2022 r.
więcejGodziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -1,67%
mWIG40 -2,45%
WIG-MEDIA -4,04%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
1 marca 2023 / 10:11
Zespoły handlowe Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Agory rozpoczynają pracę nad wspólną ofertą dla klientów. Dzięki połączeniu siły stacji radiowych obu grup powstanie najbardziej elastyczne i zróżnicowane portfolio wysokozasięgowych propozycji reklamowych. Już w najbliższym czasie będą mogli się z nim zapoznać obecni i potencjalni klienci.
Połączenie Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Agory pozwala na zaproponowanie partnerom biznesowym najbardziej elastycznej i zróżnicowanej wysokozasięgowej oferty reklamowej. Ponad 26-procentowy udział w rynku słuchalności obu grup zapewnia skuteczne dotarcie do odbiorców, a różnorodne profile stacji umożliwiają dopasowanie przekazów promocyjnych do wielu grup celowych. Zgodnie z deklaracją prezesa Eurozetu i Grupy Radiowej Agory, nowa polityka i oferta handlowa będą gotowe w najbliższych tygodniach.
– Mamy determinację, a dzięki połączeniu grup również możliwość, aby rozpocząć prace nad przywróceniem równowagi na rynku reklamy radiowej. Do tej pory mieliśmy do czynienia z dużą przewagą jednego z graczy nad wszystkimi pozostałymi. Chcemy to zmienić. Już teraz naszą przewagą jest zróżnicowany skład portfela reklamowego, a tym samym najlepsze dopasowanie grup celowych do potrzeb naszych klientów. Będziemy te przewagi zwiększać, poszerzając też współpracę z naszymi partnerami – Grupą Time oraz stacjami niezależnymi – komentuje Maciej Strzelecki, prezes i dyrektor sprzedaży w Grupie Eurozet oraz Grupie Radiowej Agory.
Połączenie portfolio reklamowego Eurozetu i Grupy Radiowej Agory wraz z rozszerzeniem współpracy w tym zakresie z innymi nadawcami to wyjątkowa szansa stworzenia oferty, która dla wielu klientów będzie realną alternatywą dla dominującego obecnie RMF i zmniejszy jego przewagę na rynku reklamy radiowej.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.