Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

24 lipca 2014 / 11:40

"Grand Budapest Hotel" na DVD z sierpniowymi "Wysokimi Obcasami Extra"

Komunikat prasowy

Sierpniowe wydanie magazynu "Wysokie Obcasy Extra" można kupić z premierowym filmem "Grand Budapest Hotel" na DVD. W numerze pojawią się m.in. wywiady z Anią Rusowicz oraz Andrzejem Grabowskim.

W nowym numerze "Wysokich Obcasów Extra" Ania Rusowicz opowiada o tym, że nie przepada za mieszczańską stabilizacją, ale bardzo ceni swoje małżeństwo, a także o tym, że muzyka nie powinna być przezroczysta. Andrzej Grabowski wspomina, jak go wychowano, mówi o rodzinnej Alwerni, fantastycznym życiu studenta szkoły teatralnej i o tym, że aktorstwo to trudne życie. 

Czytelnicy magazynu dowiedzą się, czy istnieją szczęśliwe singielki, które są same z wyboru, dlaczego powinniśmy pielęgnować rytuały i czy kobiety powinny brzydnąć, żeby awansować. 

W sierpniowym wydaniu także: Anna Przedpełska-Trzeciakowska - tłumaczka, autorka biografii Jane Austen opowiada o powieściach "pisanych przez damę", Agnieszka Kręglicka - o odpowiedzialnym gotowaniu, Zbigniew Mikołejko - o feminizmie w praktyce, a profesor Zbigniew Gaciong, konsultant medyczny serialu "Lekarze" - o tym, czy dr House przetrwałby w polskim szpitalu.

Sierpniowe "Wysokie Obcasy Extra" można kupić z filmem na DVD "Grand Budapest Hotel" w reżyserii Wesa Andersona. To nagrodzona Srebrnym Niedźwiedziem w Berlinie żywa, zabawna i ponadczasowa historia o przyjaźni, honorze i spełnionych obietnicach. 

Nowy numer "Wysokich Obcasów Extra" ukazuje się dzisiaj, 24 lipca br. w cenie 7,99 zł. Cena magazynu z książką i filmem 29,99 zł.

Magazyn jest dostępny w wersji papierowej w sklepach sieci Empik i punktach sprzedaży prasy, a w wersji cyfrowej - na iPhone'y i iPady (w sklepie AppStore), na tablety z systemem Android (w Google Play, Amazon Appstore) oraz w Publio.pl.

 Sierpniowe wydanie magazynu wspiera kampania promocyjna prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN, TVP) i radiowych (PR1, PR3, RMF), prasie ("Polityka","Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro"), kinach sieci Helios, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz w internecie (m.in. strony z grupy Gazeta.pl).

Kreacje przygotowała agencja Bardzo i Evangelists, za zakup mediów odpowiada Dział Marketingu.

Powrót