Komunikat prasowy
Zespół specjalistów portalu Gazeta.pl i IKEA wspólnie uczą gotowania i zapraszają do Kuchni Spotkań IKEA - miejsca idealnego na spędzanie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Projekt skierowany jest do wszystkich miłośników gotowania, którzy chcą jeszcze przyjemniej spędzać czas w kuchni - nie tylko gotując, ale również bawiąc się w tworzenie kulinarnego wideo. Działania potrwają do końca roku.
Zespół Hapsa uchyla rąbka tajemnicy, pokazując podczas profesjonalnych warsztatów jak powstaje kulinarne wideo. W wyjątkowej przestrzeni Kuchni Spotkań IKEA prowadzi serię spotkań, podczas których uczestnicy poznają tajniki tworzenia animacji poklatkowej i kulinarnych kadrów, a także dowiadują się, jak zadbać o właściwe oświetlenie oraz montaż wideo.
- Fani Hapsa to grupa dużo bardziej zaangażowana niż przeciętny użytkownik Facebooka - znacznie chętniej wchodzą w interakcje, komentują trzy razy częściej i aż cztery razy częściej dzielą się treściami ze znajomymi. To osoby, które chętnie eksperymentują w kuchni i szukają nowych pomysłów. Postanowiliśmy zaangażować ich nie tylko online, ale także "na żywo" nauczyć podstaw tworzenia tzw. foodie video - opowiada Anna Gumkowska, dyrektor serwisów lifestyle'owych Gazeta.pl.
W ramach wspólnych działań content marketingowych Gazeta.pl wraz z IKEA stworzyła serię materiałów wideo. Wszystkie powstały w Kuchni Spotkań IKEA i przedstawiają nietypowe pomysły na proste potrawy, które przygotuje "#poswojemu" nawet początkujący kucharz - zgodnie z hasłem tegorocznego katalogu IKEA. Materiały będą do końca roku pojawiały się na
Facebooku Hapsa, gdzie już teraz można obejrzeć pierwsze efekty tej współpracy.
Akcję wspierają działania online w serwisach Gazeta.pl i mediach społecznościowych. Pod hashtagiem
#poswojemu użytkownicy znajdą inspirujące do wspólnego gotowania materiały redakcyjne, kulinarne wideo Haps, a także wideo "making of" z warsztatów w Kuchni Spotkań IKEA oraz materiały partnera akcji - IKEA.