Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

26 września 2013 / 13:31

"Gazeta Wyborcza" zaprasza na Digital Journalism Days 2013

Komunikat prasowy

Jak w praktyce wygląda praca w mediach ery cyfrowej? Jak opowiadać historie na kilku platformach naraz? Co potrafi stworzyć zmyślny dziennikarz ze smartfonem w ręku? Jakie tematy kryją się w liczbach i jak je tam odnaleźć?- tym zagadnieniom poświęcone będą Digital Journalism Days 2013 . Seminarium i warsztaty dla zawodowych dziennikarzy i redaktorów odbędą się w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie w dniach 3-4 października 2013 .

To pierwsze tego typu szkolenie w Polsce. "Gazeta Wyborcza" organizuje je przy wsparciu firmy Google. Imprezę tworzą wolontariusze - praktycy z polskich i zagranicznych redakcji: m.in. BBC, Gazeta.pl, "Gazety Wyborczej", Helsingin Sanomat, o2, Re:Baltica, Mediów Regionalnych, Visual Editors, TVN 24, RIA Media i Polskapresse.

Swoim doświadczeniem z zakresu cyfrowego dziennikarstwa podzielą się z uczestnikami Digital Journalism Days 2013 m.in.: Inga Springe (Re:Baltica, Ryga), Sarah Marshall (Journalism.co.uk, Londyn), Matthew Eltringham (BBC, Londyn), Jarosław Kuźniar (TVN 24, Warszawa), Paweł Ławiński (Cases i Associats, Barcelona), Esa Makinen (Helsingin Sanomat, Helsinki), Robb Montgomery (Visual Editors, Berlin), Aralynn McMane (WAN-IFRA, Paryż) i Serhiy Tatarchuk (RIA Media, Winnica), a także dziennikarze i eksperci z mediów Agory: Paweł Stremski (Gazeta.pl) i Marek Sterlingow ("Gazeta Wyborcza" Trójmiasto).

Więcej o prelegentach

Seminarium odbędzie się w czwartek, 3 października w godz. 10-17.30, a warsztaty - w piątek, 4 października w godz. 10-13.30. Wykłady podczas seminarium będą prowadzone w języku polskim i angielskim - dla chętnych dostępne będzie tłumaczenie symultaniczne.

Szczegółowy program Digital Journalism Days 2013

Udział w obu imprezach jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc niezbędna jest rejestracja.

Formularz rejestracyjny i szczegóły na temat Digital Journalism Days 2013 są dostępne na stronie Wyborcza.pl/DJD.

Patronem imprezy został magazyn "Press".

Powrót