Komunikat prasowy
Od 14 października co czwartek z "Gazetą Wyborczą" będą się ukazywać zeszyty z przepisami Jamiego Olivera.
Seria 4 wydań z kulinarnymi pomysłami znanego brytyjskiego kucharza to prezent dla czytelników "Gazety".
Jamie Oliver zaczął gotować w pubie The Cricketers, prowadzonym przez jego rodziców w angielskim miasteczku Clavering, kiedy miał osiem lat. W krótkim czasie gotowanie stało się dla niego pasją, którą rozwijał następnie w restauracji Neal Street i River Café.W 2002 roku w Londynie założył restaurację Fifteen oraz związaną z nią organizację dobroczynną Fifteen Foundation, która uczy młodych ludzi pokrzywdzonych przez los zawodu kucharza. Obecnie Jamie współpracuje z różnymi wydawcami w Wielkiej Brytanii i poza jej granicami. Jest jednym z najpopularniejszych kucharzy na świecie, a jego książki z przepisami rozchodzą się w milionach egzemplarzy. W Polsce jest znany również z serii programów kulinarnych.
W zeszytach Jamie Oliver przekonuje, że przygotowanie smacznego i zdrowego posiłku ze świeżych składników wcale nie musi być skomplikowane.
14 października ukaże się pierwszy dodatek - "Dania 20-minutowe oraz szybkie dania z makaronu". W kolejne czwartki w zeszytach znajdą się pomysły na proste zupy i klasyczne dania rybne, na potrawki i dania mięsne, a w ostatnim - na sycące śniadania i desery.
Wydanie "Gazety" z dodatkiem wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVN, Polsat) oraz autopromocja w "Gazecie Wyborczej", jej dodatkach. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.