Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

6 kwietnia 2010 / 16:36

"Gazeta Wyborcza" z serią "Rok w ogrodzie"

Komunikat prasowy

od czwartku, 8 kwietnia razem z "Gazetą Wyborczą" w prezencie dla czytelników będzie się ukazywać seria zeszytów "Rok w ogrodzie".

Zeszyty, przygotowane z myślą zarówno o doświadczonych, jak i początkujących ogrodnikach, podpowiedzą m.in. kiedy sadzić, nawozić i przycinać rośliny ogrodowe, jak je pielęgnować i chronić. Wydania zawierają porady praktyczne, ciekawostki i zdjęcia oraz wskazówki, które pomogą zaplanować prace w ogrodzie na cały rok.

Pierwszy zeszyt, opisujący prace ogrodowe wykonywane na początku wiosny, ukaże się wraz z teczką do zbierania serii.

Wydania "Gazety Wyborczej" z zeszytami są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro", na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót