Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

3 czerwca 2009 / 17:41

"Gazeta Wyborcza" z serią "Kino na wakacje"

Komunikat prasowy

W najbliższy piątek, 5 czerwca, wraz z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić pierwszą część nowej serii "Kino na wakacje" - film na DVD pt. ''Amelia".

To niezwykła i przewrotna komedia romantyczna Jeana-Pierre'a Jeuneta, twórcy "Delicatessen" i "Miasta zaginionych dzieci". Akcja filmu rozgrywa się w Paryżu, a na ścieżce dźwiękowej rozbrzmiewa muzyka w stylu retro. Amelia, w którą wcieliła się Audrey Tautou, szybko stała się nowym symbolem Francji.

W rolach głównych występują: Audrey Tautou, Mathieu Kassovitz, Rufus, Yolande Moreau; reżyseria: Jean-Pierre Jeunet, scenariusz: Jean-Pierre Jeunet, Guillaume Laurant; rok produkcji: 2001.

http://wyborcza.pl/1,95793,6665310,AMELIA_na_DVD.html

Kolejne części kolekcji "Kino na wakacje" będą ukazywać się co piątek. W serii ukażą się m.in.: "Dzień Świra", "Szósty zmysł", "Przypadkowa dziewczyna".

Cena ''Gazety'' i płyty DVD - 7,99 zł.

"Gazeta Wyborcza" wraz z dodatkiem promowana będzie w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro", na portalach internetowych oraz poprzez autopromocję na swoich łamach. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót